کد خبر: 338252
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۵ ۱۳:۱۱:۵۷
| |

سهراب، امیدوار به ایران برگشت

سهراب مرادی که دو هفته پیش در آلمان تحت عمل جراحی قرار گرفت، تا فردا به تهران باز می‌گردد و روند درمان و تمرینات خود را در تهران پیگیری می‌کند.

سهراب، امیدوار به ایران برگشت
کد خبر: 338252
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۵ ۱۳:۱۱:۵۷

اعتمادآنلاین| «سهراب مرادی» وزنه‌بردار دسته 84 کیلوگرم ایران دو ماه پیش در جریان تمرینات تیم ملی از ناحیه کتف چپ دچار آسیب‌دیدگی جدی شد به طوری که سفر به آلمان و پیگیری درمان زیر نظر متخصصان این کشور برای او تجویز شد.

نتیجه این سفر انجام عمل جراحی بعد از یک دوره درمانی کوتاه بود چراکه پزشکان آلمانی برای درمان قطعی سهراب مرادی از تزریق آمپولی که از آمریکا رسیده بود به نتیجه نرسیده بودند.

جراحی سهراب مرادی 29 مردادماه انجام شد. وی تا به امروز جمعه در آلمان و زیر نظر تیم پزشکی معالج خود، فیزیوتراپی لازم بعد از جراحی را انجام داد اما قرار است امروز یا فردا به ایران بازگردد تا در تهران روند درمانی اش را دنبال کند.

غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام این خبر گفت: برای ادامه درمان سهراب مرادی، نیازی به حضور وی در آلمان نیست. شرایط به گونه ای است که او می تواند از این به بعد در تهران پیگیر وضعیت درمانی خود باشد.

او تاکید کرد: زمان بازگشت سهراب مرادی به ایران برای امروز پیش بینی شده است البته به شرطی که بلیت تهیه شده باشد. در غیر این صورت حتماً فردا به تهران بازمی‌گردد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: سهراب مرادی باید بلافاصله پس از حضور در تهران و زیر نظر متخصصان، روند درمان و در صورت نیاز فیزیوتراپی‌های خود را دنبال کند. در روند درمان او نباید وقفه ای ایجاد شود تا بتواند به موقع نتیجه لازم از جراحی را بگیرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها