کد خبر: 338340
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۵ ۱۶:۰۶:۳۰
| |

دروازه‌بان تیم فوتبال یوونتوس:

من بهترین دروازه‌بان دنیا هستم!

سنگربان تیم فوتبال یوونتوس در اظهارنظری جالب خودش را بهترین دروازه‌بان تاریخ دانست.

من بهترین دروازه‌بان دنیا هستم!
کد خبر: 338340
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۵ ۱۶:۰۶:۳۰

اعتمادآنلاین| وویچخ شزنی خودش را در بالاترین جایگاه در تاریخ دروازه‌بانی فوتبال جهان و بالاتر از سنگربانانی مانند آلیسون بکر از لیورپول و هم‌تیمی‌اش جان لوئیجی بوفون قرار داد.

این دروازه‌بان لهستانی که در هفته بازی‌های ملی به کشورش برگشته تا در مرحله انتخابی یورو 2020 به تیم ملی کشورش کمک کند، در اردوی این تیم مصاحبه‌ای انجام داد و در بخشی از آن در قالب یک طنز اظهارنظری جالب انجام داد.

شزنی گفت: زمانی که در تیم رم بازی می‌کردم، باعث نیمکت‌نشینی آلیسون بهترین دروازه‌بان حال حاضر دنیا شدم. حالا هم که در یوونتوس هستم، بوفون، یکی دیگر از بهترین دروازه‌بان‌های تاریخ ذخیره من است. در نتیجه شاید بتوان این طور نتیجه‌گیری کرد که من بهترین دروازه‌بان دنیا هستم!


شزنی از سال 2011، اغلب اوقات دروازه‌‌بان اول تیم‌هایی بوده که برای‌شان بازی کرده است، چه زمانی که در آرسنال بود، چه پس از آن در رم و حالا در یوونتوس که با وجود بازگشت بوفون همچنان دروازه‌بان شماره یک بانوی پیر است. علاوه بر این او از سال 2009 که اولین بازی ملی‌اش را انجام داد تا به امروز 42 بازی برای لهستان انجام داده و اکنون هم دروازه‌بان شماره یک این تیم محسوب می‌شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها