کد خبر: 338370
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۵ ۱۷:۲۸:۰۱
| |

طرح تازه شورای ریاستی دولت وفاق ملی لیبی

دیدار با بیگانگان مشروط به اجازه دولت وفاق ملی شد

رئیس شورای ریاستی دولت وفاق ملی لیبی دیدار مسئولان این دولت با طرف‌های خارجی را به اجازه قبلی از این شورای منوط کرد.

دیدار با بیگانگان مشروط به اجازه دولت وفاق ملی شد
کد خبر: 338370
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۵ ۱۷:۲۸:۰۱

اعتمادآنلاین| فایز السراج رئیس شورای ریاستی دولت وفاق ملی با صدور بیانیه ای اعلام کرد: وزیران، نمایندگان وزارتخانه ها، روسای موسسات و سازمان های عمومی و هر مسئولی که به طور رسمی با دولت وفاق ملی در ارتباط است، از این به بعد مجاز نیستند با طرف های خارجی در بیرون از مرزهای لیبی دیدار یا در نشست های آنان شرکت کنند مگر اینکه اجازه قبلی از شورای ریاستی داشته باشند.

در این بیانیه که صبح امروز در شبکه اجتماعی فیسبوک منتشر شده آمده است: این اقدام به منظور ساماندهی عملکرد دستگاه های دولتی و جلوگیری از ضرر و زیان رساندن به منافع عمومی صورت گرفته است.

دولت وفاق ملی در بیانیه خود تصریح کرده است: چنانچه مسئولی با رعایت مقررات وزارت خارجه و با کسب اجازه قبلی در یک نشست برون مرزی شرکت و یا با مقامات بیگانه دیدار کند، باید گزارشی از این نشست یا ملاقات تهیه و به مقامات ذیربط ارائه دهد.


از سوی دیگر درگاه اینترنتی اخبار آفریقا به نقل از شورای شهر ترهونه لیبی نوشت: پهبادهای مجهز به بمب و راکت دولت وفاق ملی بامداد امروز مناطق مسکونی این شهر را هدف حملات خود قرار دادند.

این شورا در صفحه فیسبوک خود افزود: این اولین باری نیست که مناطق مسکونی و غیرنظامی ترهونه هدف حملات هوایی قرار می‌گیرد. این حملات نقض آشکار قوانین بین المللی در خصوص غیرنظامیان است و ما خواهان پایان دادن هرچه سریع تر به اینگونه حملات هستیم.

شهر ترهونه در 80 کیلومتری جنوب شرقی طرابلس قرار دارد و دومین شهر بزرگ لیبی محسوب می‌شود که تحت سیطره نیروهای وابسته به ژنرال خلیفه حفتر قرار دارد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها