کومان از پیروزی تیمش برابر آلمان می‌گوید/ بهتر از آلمان بازی کردیم

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند از پیروزی قاطع برابر ژرمن ها خوشحال است و از دلایل شب باشکوه تیمش در هامبورگ گفت.

کومان از پیروزی تیمش برابر آلمان می‌گوید/ بهتر از آلمان بازی کردیم
کد خبر: 338408
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۶ ۰۸:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‎ تیم ملی فوتبال هلند در انتخابی یورو 2020 دست به کار بزرگی زد.لاله های نارنجی با وجود آنکه مهمان آلمان بودند اما با نتیجه قاطع 4 بر دو به پیروزی دست پیدا کردند.


رونالد کومان سرمربی موفق هلند در نشست خبری بعد از بازی از دلیل پیروزی قاطع تیمش برابر ژرمن ها گفت.


او گفت: بازی بسیار خوبی بود و با شایستگی توانستیم به پیروزی برسیم. در این دیدار به پیروزی رسیدیم چرا که بهتر از حریف ظاهر شدیم. آلمان در نیمه نخست زود به گل رسید. آنها چند فرصت خوب گلزنی دیگر را هم خلق کردند و می توانستند در همان نیمه نخست کار ما را تمام کنند.


سرمربی هلند ادامه داد: آلمان طولی نکشید که به عقب کشید تا از گلی که زده بود دفاع کند و این فرصت را به ما داد که به بازی روبه جلو روی بیاوریم و فرصت هایی را خلق کنیم. بسیار خوشحالم که توانستیم در این دیدار به پیروزی دست پیدا کنیم.


او در پایان گفت: نیمه دوم بازی متفاوتی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم چهار گل به ثمر رسانیم. بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که آرامش خود را حفظ کنند. به آنها گفتم که با آرامش به بازی روبه جلو رو بیاورند و دلیلی برای عجله کردن وجود ندارد. نیمه دوم بسیار خوب ظاهر شدیم و با شایستگی به پیروزی رسیدیم. آرامشی که در تیم حاکم بود باعث شد تا این بازی خوب را به نمایش بگذاریم و در نهایت هم به پیروزی برسیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها