کد خبر: 338465
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۶ ۰۹:۲۸:۰۰
| |

فیلم «آن: قسمت دوم» در صدر فروش هفته قرار گرفت

فیلم وحشتناک «آن» در صدر فروش افتتاحیه اکران در سال 2019 قرار گرفت.

فیلم «آن: قسمت دوم» در صدر فروش هفته قرار گرفت
کد خبر: 338465
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۶ ۰۹:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| فیلم «آن: قسمت دوم» در فروش افتتاحیه هفته پیش خود در آمریکای شمالی به مبلغ 100 میلیون دلار دست پیدا کرد.

رقم فروش این فیلم نسبت به قسمت اول که در سال 2017 اکران شد 20 میلیون کمتر است اما نسبت به افتتاحیه فیلم «شیر شاه» که جزو بهترین افتتاحیه‌ها با مبلغ 191 میلیون دلار بود در رده بعدی قرار می‌گیرد.

با توجه به اینکه این فیلم توانسته به 100 میلیون دلار دست پیدا کند، اولین فیلمی است که جزو تولیدی کمپانی نیست و توانسته در افتتاحیه خود فروش 100 میلیونی را تجربه کند. دیگر عناوین دیزنی که در سال جاری توانستند به این مبلغ در افتتاحیه خود برسند عبارت‌اند از انتقام جویان، شیرشاه، داستان اسباب بازی و کاپیتان مارول.

نتیجه فروش این فیلم رده سنی R را باید در 4 هزار و 570 سالن در آمریکای شمالی دنبال کرد. این فیلم به راحتی از فیلم هالویین که سال گذشته در گونه وحشت اکران شد و توانست 76 میلیون دلار را برای دومین فیلم بزرگ وحشت در همه دوران کسب کند سبقت گرفته است.

این فیلم بر اساس نیمه دوم رمان استیفن کینگ که در سال 1986 نوشته شده و به حوادث ادامه قسمت اول بعد از 27 سال اشاره دارد ساخته شده است. بچه‌های باشگاه که حالا بزرگ شده‌اند باید دوباره با دلقک اهریمنی با بازی بیل اسکارشگورد مبارزه کنند.

فیلم «سقوط فرشته» کمپانی لاینز گیت در هفته سوم و «پسران خوب» کمپانی یونیورسال در هفته چهارم نیز با فروش آخر هفته 5 و 6 میلیون دلار در رده دوم قرار دارند. فیلم «شیرشاه» در هفته هفتم خود و فیلم «هابز و شاو» در هفته پنجم برای به دست آوردن مبلغ 4 تا 5 میلیون دلار در حال رقابت با هم هستند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها