کد خبر: 338504
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۶ ۱۰:۱۸:۴۵
| |

سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه:

امروز فضا، فضای ایستادگی است نه فضای مذاکره/ امروز فضای عمومی کشور عزم جدی برای مبارزه با فساد دارد/ دادگستری‌ها به حمایت از آمران به معروف بپردازند

رئیس دستگاه قضا گفت: همه شعبات دادگستری به حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر باید بپردازند. سازمان‌های وابسته به دستگاه قضا نیز چنین کاری را باید انجام دهند. دولت و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی نیز باید در این راه ما را یاری کنند.

امروز فضا، فضای ایستادگی است نه فضای مذاکره/ امروز فضای عمومی کشور عزم جدی برای مبارزه با فساد دارد/ دادگستری‌ها به حمایت از آمران به معروف بپردازند
کد خبر: 338504
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۶ ۱۰:۱۸:۴۵

اعتمادآنلاین| سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه در همایش فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه فضای جامعه ما با تدبیر رهبری فضای مقاومت است، بیان کرد: امروز مشاهده می‌کنیم با تمامی مشکلات اقتصادی، مردم در برابر دشمن ایستاده‌اند. این فضا را رهبری رقم زده‌اند. امروز فضا، فضای ایستادگی است نه فضای مذاکره. امروز فضای ایستادگی در برابر دشمن و زیادی‌خواهی اوست.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: امروز رهبری با هدایت‌ها و رهنمودهایشان فضای مقاومت را رقم زده‌اند. تا دیروز دشمنان فساد را در جامعه تبلیغ می‌کردند اما بر خلاف تصور دشمنان، مردم ما خواهان مبارزه با فساد هستند.

وی تاکید کرد: فضای ایستادگی، دشمن را تضعیف می‌کند. امروز جامعه تقاضا دارد تا با فساد مقابله شود و این امر در جامعه موج می‌زند.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به اینکه زمانی رسانه‌های خارجی نسبت به فرد یا سازمانی اعلام می‌کردند که او فاسد است و این امر را تبلیغ می‌کردند، گفت: امروز فضای عمومی کشور عزم جدی برای مبارزه با فساد دارد. ما شهدای زیادی برای این کار داده‌ایم. شهدایی که خونشان به شهدای کربلا متصل شده است. امروز خون حججی‌ها ضایع نخواهد شد. همه می‌دانند که جامعه ما بر پایه خون مطهر شهدا بنیان‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: ممکن است در جایی سازمانی جولانی داشته باشد اما باید بداند بقا ندارد. در این مسیر آنچه وظیفه سربازی ماست این است که خالصانه خدمت کنیم.

رئیسی گفت: همه شعبات دادگستری به حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر باید بپردازند. سازمان‌های وابسته به دستگاه قضا نیز چنین کاری را باید انجام دهند. دولت و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی نیز باید در این راه ما را یاری کنند.

ادامه دارد...

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها