کد خبر: 338508
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۶ ۱۰:۲۱:۱۸
| |

با حضور محمد اسلامی، وزیر راه؛

ساخت پل کابلی محور سوادکوه آغاز شد

ساخت پل کابلی محور ترانزیتی سوادکوه به طول 600 متر و با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

ساخت پل کابلی محور سوادکوه آغاز شد
کد خبر: 338508
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۶ ۱۰:۲۱:۱۸

اعتمادآنلاین| عملیات اجرایی پل کابلی محور سوادکوه - تهران صبح شنبه با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و احمد حسین زادگان، استاندار مازندران آغاز شد.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران در حاشیه ساخت این طرح گفت: پل کابلی سوادکوه - تهران که در شهر پل سفید در دست اجرا قرار گرفت، دارای 20 دهنه است، همچنین پل کابلی در شهر پل سفید و در حاشیه پل قدیمی این شهر برای کاهش سطح ترافیک محور سوادکوه - تهران در دست اجرا قرار گرفته است.

وی افزود: طول این پل حدود 600 متر است که در مدت 36 ماه تکمیل و به بهره برداری می‌رسد و میزان هزینه پیش بینی برای ساخت این پل حدود 1,200 میلیارد ریال اعلام شده است.

به گفته وی، محور سوادکوه - تهران 84 کیلومتر از محور سوادکوه - تهران در حوزه استحفاظی استان مازندران قرار دارد و این محور در سال 97 به طول کامل چهار خطه شد.

اسلامی، وزیر راه و شهرسازی که از این محور صبح امروز با استقبال احمد حسین زادگان، استاندار وارد مازندران شد قرار است در ادامه ضمن بازدید از کمربندی فریدونکنار و محور تاکام ساری در مراسم بهره برداری از کمربندی محمودآباد و افتتاح آسفالت راه روستایی به طول 59 کیلومتر بصورت نمادین در بیجه کلاً بابل شرکت نماید.

حضور در آئین افتتاحیه زیرسازی و آسفالت و تعریض حسین آباد - طوسکلا، کلنگ زنی تقاطع غیر همسطح بهشهر به بندر امیرآباد و مراسم بهره برداری از آسفالت محور گلوگاه - دامغان (کریدور شمال به جنوب) از دیگر برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی با همراهی استاندار مازندران در روز جاری است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها