عمارت نوفل‌لوشاتو به مدت هشت روز تعطیل است

عمارت نمایشی نوفل‌لوشاتو از امروز (شنبه) به مدت هشت روز تعطیل است و دور جدید اجراها از روز یکشنبه (24 شهریور) و با 5 اثر آغاز می‌شود.

عمارت نوفل‌لوشاتو به مدت هشت روز تعطیل است
کد خبر: 338519
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۶ ۱۰:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| دور جدید اجراهای عمارت نوفل‌لوشاتو پس از پایان دهه اول محرم و روزهای سوگواری شهادت امام حسین (ع) و یاران‌شان، و پس از پایان تعطیلات هشت روزه، از 24 شهریور و با 5 نمایش آغاز می‌شود.

«شاتر شیطان» به نویسندگی و کارگردانی مریم برزگر و تهیه‌کنندگی محمد خرم یکی از این آثار است که از 24 شهریور ساعت 19:45 اجرای خود را در سالن شماره دوی این عمارت آغاز می‌کند که شکیب شجره، فرزانه سهیلی و همایون حیدرزاده در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

«عمل» به نویسندگی مهدی اسدزاده و کارگردانی شکوفه طاهری هم نمایش دیگری است که با بازی عرفان ابراهیمی، بیتا ایپکچی، حسن تسعیری، نسرین درخشان‌زاده، ناز شادمان و مسعود غزنچایی (به ترتیب حروف الفبا) از روز 24 شهریور ساعت21:30 در سالن شماره دو روی صحنه می‌رود.

«فولاد هرگز زنگ نمی‌زند» به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی شیوا دیناروند هم نمایش دیگری است که در همین تاریخ با حضور افشین سنگ‌چاپ، ایمان صفا، آذین فولادوند، محمد حسین سیاهپوش و رضوان کرباسی به‌عنوان بازیگر، روی صحنه می‌رود.

«خاندان چن‌چی» به کارگردانی محمدامین سعدی هم اثر دیگری است که بر اساس متنی از آنتونن آرتو، پرسی بیشی شلی با ترجمه بهزاد قادری، شهرام نراقی ساعت 18 در سالن شماره یک عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود و علی کشوری، میثم جهانگیری، آرام نیک‌بین، نسیم ایمانی، محمد محمدزاده، شبیر رامتین، مصطفی برات‌پور، بهروز صیامی، نیما منصوری، رامک نوروزی، علی کاشمری و رزا ارجمندی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

«حماقت ایکاروس» به کارگردانی محمدرضا حسینی و «سه کیلو 250 گرم» به کارگردانی محسن نجارحسینی هم دیگر آثاری هستند که در هفته پایانی شهریور و روزهای نخست مهرماه، در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌روند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش‌ها به سامانه‌های فروش بلیت و یا گیشه عمارت نوفل‌لوشاتو به نشانی خیابان حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو، بعد از چهارراه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، کوچه زیبا، پلاک 1 مراجعه کنند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها