میخایین لوپز به دنبال کسب طلای المپیک است

میخایین لوپز، سنگین وزن کوبایی، دارنده 5 طلای جهانی و 3 طلای کشتی فرنگی المپیک می‌گوید هرروز سخت تمرین می‌کند تا بتواند در توکیو چهارمین طلای المپیک خود را نیز به دست بیاورد.

میخایین لوپز به دنبال کسب طلای المپیک است
کد خبر: 338520
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۶ ۱۰:۳۰:۰۷

اعتمادآنلاین| میخایین لوپز، سنگین وزن کوبایی، قرار است برای پنجمین بار در المپیک به روی تشک برود. او در 4 دوره قبلی توانسته 3 مدال طلا را از آن خود کند و اینبار نیز قصد دارد چهارمین مدال طلای خود در بازیهای المپیک برای کوبا به دست بیاورد.

دارنده 3 مدال طلای المپیک و 5 طلا و 3 نقره جهان، درباره انگیزه های بالای خود گفت: بچه هایم فکر می‌کنند من مثل یک بابا شدم و به همین خاطر باید برگردم و یک سری چیزها را به آنها درس بدهم. تمام دنیا منتظر است تا ببیند من چکار می کنم. چشم های زیادی به من است تا مسیر من را دنبال کنند. این همان فشاری است که من آن را دوست دارم و از آن لذت می‌برم.

لوپز افزود: کسی که قرار است این کشتی ها را بگیرد قهرمان است، آن هم قهرمان 3 طلای المپیک که اشتباه نمی‌کند. بازی‌های المپیک شرایط خاص خودش را دارد، رویدادی که هر 4 سال یک بار با حضور بهترین ورزشکاران دنیا برگزار می‌شود. شما باید بتوانید نهایت لذت را از حضور در این رقابت‌ها کسب کنید. هیچ چیز در المپیک من را تحت تاثیر قرار نخواهد داد، نه تعداد دوربین ها و تلویزیون و نه رقبا. می‌دانم اگر در تمرینات بهترین باشم و سخت تلاش می‌کنم در المپیک پیروز می شوم.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: استراتژی من کاملا مشخص است و آن هم سخت تمرین کردن، مثل جهنم است.

هر روز عرق ریختم و سخت تلاش کردم. من دوست دارم کارم را بدون اشتباه و به بهترین شکل انجام دهم. من از اشتباه کردن بیزار هستم و به همین خاطر در المپیک اولم در سال 2004 نتوانستم روی سکو بروم ولی در المپیک های بعدی جبران کردم و 3 بار پیاپی قهرمان شدم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها