کد خبر: 338521
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۶ ۱۰:۳۰:۲۷
| |

پورشیب فینالیست لیگ جهانی کاراته شد

ذبیح الله پورشیب نماینده وزن 84- کیلوگرم تیم ملی کاراته کشورمان فردا در فینال پنجمین دوره مسابقات لیگ جهانی کاراته وان در یک دیدار سنتی به مصاف "آراگا" ژاپنی خواهد رفت.

پورشیب فینالیست لیگ جهانی کاراته شد
کد خبر: 338521
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۶ ۱۰:۳۰:۲۷

اعتمادآنلاین| ‌ دومین روز از پنجمین مرحله رقابتهای لیگ جهانی کاراته وان از صبح امروز (شنبه) به میزبانی شهر ژاپن و در سالن نیهون بودوکان در حال پیگیری است. ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان امروز در دور نخست با قرعه استراحت روبرو بود . پس از آن نمایندگان کشورهای فرانسه، کوزو را شکست داد و به نیمه نهایی این رقابت‌ها راه یافت. در نیمه نهایی نیز 2 بر یک برابر "ایوان وسیج" از کرواسی را شکست داد و به فینال این رقابت‌ها راه یافت.

پورشیب فردا یکشنبه در یک دیدار سنتی به مصاف «آراگا» ژاپنی می‌رود. این کاراته کای ژاپنی گربه سیاه پورشب در تمام رویداد ها بوده اما در دو رویداد مهم کاپیتان تیمملی نیز این کاراته‌کا را شکست داده و حالا باید منتظر باشیم تا ببینیم که فردا چه اتفاقی رخ خواهد داد. مهدی قراری زاده و مهدی خدابخشی نیز در این وزن شکست خوردند و از گردونه رقابت‌‌ها کنار رفتند.

در وزن 61- کیلوگرم رزیتا علیپور بعد از برتری مقابل «یوکی کوجورو» از ژاپن با نتیجه 11 بر 3،« هایا جوما» از کانادا را با رأی داوران، «الکساندرا هاگ» از سوئد را 4 بر صفر، در مبارزه چهارم یک بر صفر نتیجه را به «یین ژیااویان» از چین واگذار کرد و در ادامه پس از شکست نماینده چین علیپور هم از دور مسابقات کنار رفت.

شیما آل سعدی دیگر نماینده ایران در وزن 61- کیلوگرم بانوان در نخستین مبارزه ابتدا 12 بر 3 نماینده آمریکا را شکست داد و سپس یک بر صفر «میسا ایواتو» از ژاپن را از پیش رو برداشت و در ادامه 4 بر صفر برابر «لیلا هرتالت» از فرانسه باخت. این فرانسوی به دیدار نهایی راه یافت تا نماینده کشورمان در گروه شانس مجدد به کار خود ادامه دهد.

این رقابت‌ها از روز گذشته (جمعه) آغاز شده و فردا یکشنبه با برگزاری دیدارهای نهایی و رده بندی به پایان می‌رسد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها