کد خبر: 338662
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۶ ۱۳:۱۸:۲۶
| |

غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی:

منفی بودن تست وزنه بردار جوان را به فدراسیون گفته بودیم/ سهراب این هفته بر می‌گردد

غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی، می گوید، دوباره از وزنه بردار جوانان تست دوپینگ گرفته اند و جوابش منفی بود اما دلیل نمی شود جواب دیگر تست های ورزشکار هم تا قیامت منفی باشد.

منفی بودن تست وزنه بردار جوان را به فدراسیون گفته بودیم/ سهراب این هفته بر می‌گردد
کد خبر: 338662
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۶ ۱۳:۱۸:۲۶

اعتمادآنلاین| غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی، در مورد مثبت شدن تست دوپینگ وزنه بردار ایران در مسابقات قهرمانی جوانان جهان و اینکه نتیجه تست هایی که نادو گرفته بود اعلام شده بود یا خیر، گفت: ما در دو مرحله یکی در اسفند و دیگری در اردیبهشت از وزنه برداران تست دوپینگ گرفتیم و هر دو تست منفی بود. اینکه جواب تست های نادو منفی بوده دلیل نمی شود جواب تست های دیگر ورزشکار هم تا قیام قیامت منفی باشد و ممکن است ورزشکار نیم ساعت بعد چیزی مصرف کرده باشد.

نوروزی در مورد اینکه گفته می شود شاید اصلا نادو تست ها را برای آزمایش نفرستاده باشد، تصریح کرد: این حرف غلطی است. ما کپی مدارک که دو بار از این وزنه بردار تست گرفتیم و منفی بوده را به فدراسیون دادیم.

او در پاسخ به پرسش دیگری که شنیده شده ممکن است نفرات دیگری هم باشند که تستشان مثبت شده، آیا چنین چیزی درست است یا خیر، گفت: در مسابقات داخلی ممکن است تست هایی مثبت باشد اما رقابتهای بین المللی خیر و فقط همین یکی بوده است.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد آخرین وضعیت سهراب مرادی که در آلمان مشغول درمان بود نیز گفت: سهراب مرادی تمرینات بدنسازی را شروع کرده و قرار است این هفته برگردد. البته دوباره برای بررسی مجدد باید به آلمان برود. در این میان باید در مسابقات گزینشی المپیک سوئیس هم شرکت کند و نامش را دیدم که در لیست بود.

او در پاسخ به این پرسش که مرادی چه زمانی می تواند به تمرینات وزنه برداری برگردد، تاکید کرد: باید ترمیم و تقویت عضله اش تکمیل شود، همچنین دوره نقاهت عمل جراحی کامل شود که همین مسئله حدود دو ماه زمان می برد. برای مسابقات سوئیس هم هدفش هم حضور است و فکر نمی کنم بتواند به طور جدی وزنه بزند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها