کد خبر: 338665
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۶ ۱۳:۲۲:۰۵
| |

حذف حمیده عباسعلی از لیگ جهانی کاراته وان

حمیده عباسعلی کاپیتان تیم ملی بانوان کاراته کشورمان در پنجمین دوره مسابقات لیگ جهانی کاراته وان در دور سوم با شکست مقابل یونان از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

حذف حمیده عباسعلی از لیگ جهانی کاراته وان
کد خبر: 338665
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۶ ۱۳:۲۲:۰۵

اعتمادآنلاین| دومین روز از پنجمین مرحله رقابتهای لیگ جهانی کاراته وان از صبح امروز (شنبه) به میزبانی شهر ژاپن و در سالن "یهون بودوکان" در حال پیگیری است.


در چارچوب این رقابت‌ها و در بخش بانوان، حمیده عباسعلی کاپیتان تیم ملی بانوان امروز(یک شنبه) در وزن 68+کیلوگرم در نخستین مبارزه به مصاف "اوفله مولولو" از بلژیک رفت و این دیدار با نتیجه 1 بر یک به پایان رسید و در نهایت عباسعلی با قانون سنشو برنده این دیدار شد.


در دور دوم این رقابت‌ها، عباسعلی به مصاف "سوان ون" از چین تایپه رفت و این دیدار نیز با نیتجه 4 بر 2 به سود کاپیتان تیم ملی بانوان به پایان رسید. نماینده چین مدال نقره قهرمانی آسیا در سال 2018 را در کارنامه خود دارد.در دور سوم این مسابقات حمیده عباسعلی به مصاف نماینده یونان رفت و این دیدار با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید و در نهایت نماینده یونان برنده در هانتی اعلام شد. مدال نقره قهرمانی اروپا 2019 و یک طلا، یک نقره و یک برنز قهرمانی جهان در کارنامه این کارتاه کا دیده می‌شود. در ادامه این مسابقات متاسفانه با شکست کاراته‌کا یونانی مقابل حریف ژاپنی، حمیده عباسعلی از راهیابی به جدول شانس مجدد بازماند.


لازم به یاداوری است،‌امروز در چارچوب پنجمین دوره مسابقات لیگ جهانی کاراته وان، مهدی قراری زاده بعد از برتری مقابل هلند، 2 بر یک به «والری چوباتار» از اوکراین باخت و حذف شد. مهدی خدابخشی نیز همان دور نخست در پیکار با «آیخان مامیف» اذربایجانی بعد از تساوی 3 بر 3 با قانون سنشو (امتیاز نخست) باخت از جدول کنار رفت.


در وزن 61- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان رزیتا علیپور یوکی کوجورو از ژاپن را با نتیجه 11 بر 3 شکست داد. پس از آن موفق شد هایا جوما از کانادا را با رأی داوران شکت دهد و در ادامه با نتیجه 4 بر صفر نماینده سوئد را از پیش رو برداشت. علیپور در مبارزه چهارم یک بر صفر نتیجه را به نماینده چین واگذار کرد و با نرسیدن کاراته کای چینی به دیدار نهایی، نماینده کشورمان نیز از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.


در این وزن شیما آل سعدی دیگر نماینده کشورمان در نخستین مبارزه موفق شد نماینده آمریکا را 12 بر 3 شکست دهد و سپس یک بر صفر "میسا" از ژاپن را از پیش رو برداشت و در ادامه 4 بر صفر برابر «لیلا هرتالت» از فرانسه شکست خورد. این فرانسوی به دیدار نهایی راه یافت تا نماینده کشورمان در گروه شانس مجدد به کار خود ادامه دهد.


البته ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان در وزن 84- کیلوگرم و صالح آباذری نماینده وزن 84+ کیلوگرم در نیمه نهایی پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان ژاپن موفق شد با شکست گنج زاده به فینال این رقابت‌ها راه یابد.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها