کد خبر: 338705
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۶ ۱۴:۲۰:۰۰
| |

آبرامیان، نماینده مردم ارامنه جنوب در مجلس:

بدعهدی اروپا دلیل کاهش گام به گام تعهد برجامی است/از مواضع برجامی خود عقب نشینی نمی کنیم

نماینده مردم ارامنه جنوب در مجلس شورای اسلامی گفت: از روشی که حاکمیت در پیش گرفته است، می‌توان اینطور برداشت کرد که فعلاً قصد خروج از برجام را نداریم. در عین حال کاهش گام به گام تعهدات به دلیل بدعهدی طرف مقابل است.

بدعهدی اروپا دلیل کاهش گام به گام تعهد برجامی است/از مواضع برجامی خود عقب نشینی نمی کنیم
کد خبر: 338705
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۶ ۱۴:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ژرژیک آبرامیان، نماینده مردم ارامنه جنوب، با اشاره به اجرای گام سوم کاهش تعهدات برجام توسط ایران در مقابله با بدعهدی‌های اروپایی‌ها، اظهار کرد: اجرای گام به گام کاهش تعهدات برجامی توسط جمهوری اسلامی ایران، دنباله یک سیاست و یک استراتژی کلی است که مسؤولان نظام تصمیم گرفته و در حال اجرای آن هستند.

نماینده مردم ارامنه جنوب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما که در حاشیه ایم معمولاً بیشتر از مکنونات قلبی‌مان صحبت می‌کنیم ولی کسانی که در جبهه اول و خط نخست، این مبارزه را هدایت می‌کنند هم مطلع‌تر هستند و هم اشراف کاملی دارند.

او در ادامه افزود: از روشی که حاکمیت به کار گرفته است می‌توان اینطور برداشت کرد که فعلاً قصد خروج از برجام را نداریم. در عین حال اجرای گام به گام کاهش تعهدات، به این دلیل است که شرکای این قرارداد تعهدات خودشان را انجام نمی‌دهند.

آبرامیان گفت: برای ایجاد فشار و برای اثبات توانایی جمهوری اسلامی در دفاع کامل از منافع خود، این استراتژی را به کار بردیم و به صورت گام به گام از تعهداتمان در قبال عدم اجرای تعهدات دیگران، عقب‌نشینی می‌کنیم.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس بیان کرد: اجرای گام به گام کاهش تعهدات برجام در قبال بدعهدی‌های اروپایی‌ها، هم خلاف قوانین و عرف بین‌المللی نیست و هم اینکه تمام مردم جهان و کسانی که به صورت بی‌طرفانه به قضیه نگاه می‌کنند همگی از این اقدامات دفاع می‌کنند و نظر مثبتی پیدا می‌کنند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها