کد خبر: 338806
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۶ ۱۸:۳۴:۱۰
| |

هفت تیم برتر بسکتبال جهان در انتظار آخرین حریف

با برگزاری دیدارهای روز هشتم جام جهانی تکلیف هفت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم پایانی مشخص شد و حالا همه منتظر آخرین تیم هستند.

هفت تیم برتر بسکتبال جهان در انتظار آخرین حریف
کد خبر: 338806
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۶ ۱۸:۳۴:۱۰

اعتمادآنلاین| در جریان رقابت های روز هشتم جام جهانی بسکتبال، جمهوری چک معادلات تیم ها را برهم زد و با کسب پیروزی برابر برزیل شگفتی ساز شد. در جریان دیدار این تیم با حریف نامدار آمریکایی، تیم جمهوری چک با نتیجه 93 بر 71 به برتری رسید و حالا مدعی رسیدن به مرحله یک چهارم پایانی است.

در دیگر دیدار این گروه تیم آمریکا به مصاف یونان رفت و با نتیجه 69 بر 53 به برتری رسید و صعودش به یک چهارم پایانی را قطعی کرد.

با این نتایج آمریکا به جمع هشت تیم برتر جهان صعود کرد و برزیل، یونان و جمهوری چک شانس صعود دارند و رقابتشان تا روز آخر ادامه خواهد داشت.

در دیگر مسابقات برگزار شده فرانسه با کسب پیروزی برابر لیتوانی به یک چهارم پایانی رسید و استرالیا نیز با شکست دادن جمهوری دومینیکن به جمع هشت تیم برتر جهان راه یافت.

نتایج دیدارهای روز هشتم به شرح زیر است:

ژاپن 81 - نیوزلند 111

جمهوری دومینیکن 76 - استرالیا 82

اردن 71 - کانادا 126

جمهوری چک 93 - برزیل 71

مونته نگرو 74 - ترکیه 79

لیتوانی 75 - فرانسه 78

سنگال 78 - آلمان 89

یونان 53 - آمریکا 69

برنامه دیدارهای روز نهم به شرح زیر است:

روسیه - ونزوئلا

کره جنوبی - ساحل عاج

آنگولا - تونس

ایتالیا - پورتوریکو

آرژانتین - لهستان

نیجریه - چین

ایران - فیلیپین

صربستان - اسپانیا

تاکنون تیم‌های آرژانتین، لهستان، صربستان، اسپانیا، آمریکا، فرانسه و استرالیا به یک چهارم پایانی جام جهانی صعود کرده‌اند.

در دیدارهای روز نهم مسابقه تیم ملی ایران برابر فیلیپین و تقابل چین با نیجریه برای بسکتبال دوستان کشورمان اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که در صورت برد ایران و باخت چین تیم ملی ایران سهمیه مستقیم حضور در المپیک 2020 را کسب می‌کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها