کد خبر: 338810
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۶ ۱۸:۴۲:۱۳
| |

مجید متقی‌فر، سخنگوی جبهه پایداری:

رمز پیروزی اصولگرایان در انتخابات، زیر سایه وحدت استراتژیک رقم می‌خورد

مجید متقی‌فر، سخنگوی جبهه پایداری، گفت: رمز پیروزی اصولگرایان در انتخابات، زیر سایه وحدت استراتژیک رقم می‌خورد نه وحدت تاکتیکی.

رمز پیروزی اصولگرایان در انتخابات، زیر سایه وحدت استراتژیک رقم می‌خورد
کد خبر: 338810
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۶ ۱۸:۴۲:۱۳

اعتمادآنلاین| مجید متقی‌فر، سخنگوی جبهه پایداری، طی سخنانی با اشاره به برنامه های جبهه پایداری برای انتخابات مجلس گفت: جبهه پایداری مدل وحدت را به گونه‌ای طراحی کرده که اولاً تمامی ظرفیت‌های انقلابی در درون امت اسلامی فعال شود و ثانیاً در اثر هدایت افکار عمومی به سمت انتخاب اصلح، مجلس پرنشاط، کارآمد، عدالت‌محور، استکبار ستیز، ضداشرافی‌گری و بصیر شکل گیرد و در همین راستا در نظر دارد تا با گروه‌ها و تشکل‌های انقلابی و شخصیت‌های تاثیرگذار ارتباط برقرار کند.

وی افزود: نهایت سعی ما این است که فارغ از هرگونه طراحی های پیش ساخته برای وحدت مستقیم با اشخاص و گروه‌های خودی تاثیرگذار در انتخابات تماس بگیریم و ضمن ارائه نظرات و پیشنهادات خود به آنها در نهایت به وحدت حداکثری برسیم.

سخنگوی جبهه پایداری تاکید کرد: همچنین جبهه پایداری درصدد است فضای اخوت و برادری را بین اشخاص و گروه‌های تاثیرگذار تقویت کرده و با رعایت موازین اخلاقی و اسلامی در بیان نظرات و پیشنهادات سعی لازم را داشته باشد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: معتقدیم ارتباط گیری برادرانه و مومنانه دارای فایده‌ها و امتیازات زیادی است که از جمله می‌تواند فضای تخریب را به هم افزایی و اخوت تغییر دهد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها