کد خبر: 338811
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۶ ۱۸:۵۰:۱۷
| |

محمدحسین برخواه، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری:

تیم جوان و خوبی داریم/ امیدوارم بعد از انقلاب در سبک وزن مدال جهانی بگیریم

محمدحسین برخواه، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری، گفت : در مسابقات قهرمانی جهان تلاش می کنیم تیم چین را بگیریم و تیم جوان و خوبی داریم.

تیم جوان و خوبی داریم/ امیدوارم بعد از انقلاب در سبک وزن مدال جهانی بگیریم
کد خبر: 338811
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۶ ۱۸:۵۰:۱۷

اعتمادآنلاین| محمدحسین برخواه، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری، در حاشیه بازدید وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا که در چین برگزار شد، رقابت خیلی نزدیکی با میزبان داشتیم و در نهایت دوم شدیم و تنها با اختلاف چند امتیاز قهرمانی را از دست دادیم اما تلاش می‌کنیم در مسابقات جهانی چین را بگیریم.

او ادامه داد: 100 روز است ملی پوشان شبانه روز در اردو هستند و 50 روز اول در تهران بودیم بعد اردویی 3 هفته ای در نور داشتیم و بعد از آن به تهران برگشتیم.

برخواه در مورد وضعیت ملی پوشان نیزگفت: بعد از مدت‌ها در وزن اول و 55 کیلوگرم قرار است نماینده داشته باشیم که با توجه به رکورد هایی که ثبت کرده شانس مدال داریم تا بعد از سال‌ها بتوانیم در سبک وزن هم مدال داشته باشیم. البته حافظ قشقایی اولین مسافرت خارجی خود را تجربه می‌کند اما امید داریم اگر بتواند وزنه‌های خودش را ثبت کند، مدال بگیریم. چون بعد از انقلاب در سبک وزن‌ رده بزرگسالان مدال نداشتیم.

او افزود: تیم جوانی داریم 4 نفر برای اولین بار حضور در یک تورنمنت رسمی بین‌المللی را تجربه می‌کنند در عین جوانی تیم خوبی داریم و فکر می‌کنم در سال‌های آینده امید زیادی به کسب مدال دارند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها