کد خبر: 338818
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۶ ۱۹:۳۰:۲۰
| |

کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس: 

لطف هواداران مسئولیت مرا سنگین‌تر کرد

کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: لطف هواداران پرسپولیس مسئولیت من را برای ادامه کار سنگین‌تر کرد و بابت شکست در بازی آخر از آنها عذرخواهی می‌کنم.

لطف هواداران مسئولیت مرا سنگین‌تر کرد
کد خبر: 338818
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۶ ۱۹:۳۰:۲۰

اعتمادآنلاین| کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به ایام سوگواری محرم گفت: ابتدا این ایام را به تمام ایرانی‌ها تسلیت می‌گویم؛ ایرانی‌ها در این مدت به من محبت زیادی داشتند و به همین خاطر من نیز خودم را عضوی از این جامعه می‌دانم و به همین خاطر برای این ایام با شما همدردی می‌کنم.

سرمربی آرژانتینی در ادامه در مورد قهرمانی با زیر بیست ساله‌های آرژانتین در زمان همبازی بودنش با مارادونا افزود: امروز چهلمین سالگرد قهرمانی‌ من به همراه تیمی است که بهترین دوران بازی‌ام را در آن سپری کردم؛ از طرفی من این شانس را داشتم که با بهترین بازیکن دنیا در آن زمان همبازی باشم و در سنین پایین به این افتخارات برسم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: پس از آن قهرمانی چهار بازیکن از تیم ما، مارادونا، بارباس، رامون دیاز و من به تیم بزرگسالان آرژانتین راه پیدا کردیم و بعد قهرمان جام جهانی شدیم. اینکه بازیکنان جوان بتوانند در کنار بازیکنان با تجربه بازی کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین دستاوردها بعد از آن قهرمانی این بود که سرمربی وقت آرژانتین چیزهای زیادی را به ما آموخت. این مربی از فوتبال خیلی جلوتر بود و هنگامی که من به فوتبال اروپا آمدم متوجه شدم چیزهایی که او به من آموخته، برای موفقیت چه اندازه موثر بوده است.

کالدرون در پایان تاکید کرد: از مردم ایران تشکر می‌کنم که باعث شدند از حضور در ایران احساس خوبی داشته باشم و از هواداران پرسپولیس نیز تشکر می‌کنم؛ آنها باعث شدند مسئولیت من سنگین‌تر شود و تلاشم را برای بهتر شدن تیم بیشتر کنم تا دل آنان را شاد کنم؛ از تمامی هواداران بابت شکست در بازی آخر برابر تراکتورسازی عذرخواهی می‌کنم. همه تلاشمان را می‌کنیم تا در هر بازی هواداران را خوشحال بدرقه کنیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها