کد خبر: 338902
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۷ ۱۰:۴۱:۴۴
| |

مدیرعامل پرسپولیس:

برگزاری 90 به 10 دربی امکانپذیر نیست

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه ماجرای علیرضا بیرانوند تمام شده است و قصد ندارد پاسخ مالک باشگاه تراکتور را بدهد، گفت: برگزاری دربی با قانون 90 به 10 تماشاگران امکانپذیر نیست.

برگزاری 90 به 10 دربی امکانپذیر نیست
کد خبر: 338902
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۷ ۱۰:۴۱:۴۴

اعتمادآنلاین| ‌ محمدحسن انصاریفرد درباره دعوت از برانکو برای مصالحه و پرداخت مطالباتش گفت: مکاتباتی با خود برانکو و مدیر برنامه هایش داشتیم و اعلام آمادگی کردیم در محیط دوستانه بدون مراجعه به فیفا مشکل را حل کنیم. برانکو زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید. جای ما در فیفا نیست که رو در روی هم قرار بگیریم. اعلام کردیم آماده توافق هستیم و مدیر برنامه اش موافقت کرد. در اولین فرصت که منابع مالی تامین شود، تفاهمنامه را امضا می کنیم و پولش را می دهیم.

وی که با برنامه «تهران ورزشی» گفتگو می کرد، در خصوص شکایت تراکتور از علیرضا بیرانوند و صحبت های زنوزی مالک باشگاه تراکتور درباره دروازه بان پرسپولیس مبنی بر اینکه او باید اخلاقش را اصلاح کند، تاکید کرد: از نظر ما بیرانوند مشکلی ندارد. قصد ندارم جواب کسی را بدهم. قضیه بیرانوند تمام شده است و مشکلی هم در کمیته انضباطی ندارد. گزارشی هم از داور و ناظر بازی به فدراسیون نرسیده است.

مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: مورد خاصی از بیرانوند ندیدیم. حتی او بزرگوارانه عذرخواهی کرد. وقتی کسی عذرخواهی می کند دامن زدن به این داستان دلیلی ندارد. او علیرغم توهین های زیادی که در تبریز شنید و خودم شاهدش بودم، خویشتن داری کرد.

انصاریفرد درباره جلسه روز گذشته اش با وزیر ورزش گفت: وزیر رئیس مجمع باشگاه است و هر چند وقت یکبار جلسه ای داریم. روز گذشته هم یک جلسه عادی داشتیم و مسائل باشگاه را بررسی کردیم. آقای فتحی هم جلسه ای با وزیر داشت.

وی در ادامه در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت علی علیپور مهاجم پرسپولیس یادآور شد: بحث رفتن علیپور منتفی شده است. علیپور یکی از ارکان تیم است و در خط حمله به او خیلی امید داریم. امروز ظهر هم با علیپور قرار داریم و راجع به تمدید قراردادش تفاهم خواهیم کرد.

انصاریفرد در خصوص بحث 90 به 10 تماشاگران در دربی اظهار کرد: با وضعیت فعلی اجرای این قانون امکان پذیر نیست مگر اینکه هر باشگاه هواداران خود را شناسایی و برایشان کارت صادر کنند. ما برنامه خوبی در این زمینه داریم. اگر این امکان برای همه فراهم شود، می توان به صورت 90 به 10 برگزار کرد. وقتی ضابطه ای برای شناسایی تماشاگر نیست، چنین کاری امکان پذیر نمی باشد.

وی در پاسخ به این سئوال که قرارداد بیرانوند چه زمانی امضا می شود، گفت: با بیرانوند تفاهم کرده ایم ولی قراردادش امضا نشده است. شرط 700 هزار دلاری هم برای جدایی او پابرجاست. بعد از بازگشت بیرانوند از تیم ملی اگر وی راغب باشد تمدید قرارداد رسما صورت می گیرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص احتمال حضور افشین پیروانی به جای محسن خلیلی در این تیم، تاکید کرد: این بحث صحت ندارد و فعلا برنامه ای برای تغییر نداریم.

انصاریفرد همچنین درباره نامه اش به صدا و سیما مبنی بر نام بردن از باشگاه به عنوان پرسپولیس ایران گفت: گاهی اوقات از تیم ما به عنوان پیروزی یاد می شود که باید پرسپولیس باشد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا در ثبت شرکت ها حمیدرضا گرشاسبی همچنان مدیرعامل است؟ یادآور شد: بله ولی باید تغییراتش را ایجاد کنیم که این کار را خواهیم کرد.

انصاریفرد در خصوص مشکلاتی که برای مدیران پرسپولیس پیش می آید و اینکه آیا نگران ممنوع الخروجی نیست؟ گفت: برای هر مدیرعاملی که در پرسپولیس و استقلال کار می کنند ممکن است این اتفاق بیافتد ولی باید طوری کار کنیم که چنین چیزی رخ ندهد.

وی درباره احتمال جذب بازیکن جدید، گفت: ظرفیت ما پر است و نمی توانیم بازیکن جدیدی به خدمت بگیریم. حداقل تا نیم فصل جابجایی نداریم.

انصاریفرد که پیش از این رئیس سازمان لیگ و رئیس کمیته فنی فوتسال بود، درباره تعویق در پاداش تیم ملی فوتسال بانوان یادآور شد: وظیفه من چیز دیگری بود و این مسائل به من مربوط نبود. این مسائل در حیطه اختیارات کمیته فوتسال بود نه بنده.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان با ما در ارتباط بودند. می دانستم فدراسیون فوتبال به خاطر تحریم ها یکسری مشکلاتی دارد و در مضیقه است. مطمئنا اگر این کار اتفاق بیافتد پاداش ملی پوشان پرداخت می شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا ورزش و فوتبال ایران نسبت به سال های گذشته پیشرفت داشته است یا مشکلات همچنان پابرجاست؟ گفت: ما ردیف بودجه نداریم و دولت نمی تواند یک ریال به باشگاه ها کمک کند. شرایط خیلی سخت تر شده است و رقم قراردادها هم بالاتر رفته. باید تلاش کرد در این شرایط سخت تیم را به جایی برسانیم که آرامش داشته باشد و بحث مالی را تامین کنیم. امیدواریم در این میدان سخت و دشوار سربلند بیرون بیاییم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها