کد خبر: 338913
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۷ ۱۱:۰۳:۰۰
| |

اباذری نایب قهرمان کاراته وان ژاپن شد

صالح اباذری نماینده وزن 84+ کیلوگرم تیم ملی کاراته کشورمان در فینال پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان با شکست مقابل نماینده آلمان به مدال نقره این دوره از رقابت‌ها بسنده کرد.

اباذری نایب قهرمان کاراته وان ژاپن شد
کد خبر: 338913
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۷ ۱۱:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‎‌ پنجمین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته وان ژاپن در حالی از روز جمعه 15 شهریور ماه با حضور 649 کاراته کا از 79 کشور در شهر توکیو و در ورزشگاه "نیهون بودوکان" آغاز شده است که امروز (یکشنبه) در سومین و آخرین روز از این رقابت‌ها، کاراته‌کاهای کشورمان در دیدارهای پایانی این رقابت‌ها به مصاف حریفان خود می‌روند.

صالح اباذری نماینده وزن 84+ کیلوگرم تیم ملی کاراته کشورمان در اولین دیدار 3 بر صفر "تارک طاها محمد" از مصر را شکست داد و در دمین مبارزه خود موفق شد 2 بر صفر "حسین دایخی" از الجزایر را از پیش رو بردارد. آباذری در سومین دیدار خود مقابل "مهدی فیلالی" از فرانسه به برتری رسید و بعد از کسب نتیجه یک بر یک در وقت قانونی مبارزه با استفاده از قانون سنشو برنده مبارزه باشد. در ادامه این رقابت حساس و نفس گیر، در نیمه نهایی گنج زاده و اباذری به مصاف هم رفتند و این دیدار نیز با نتیجه یک بر صفر به سود صابح به پایان رسید و راهی فینال این رقابت ها شد. اباذری امروز(یک شنبه) برای کسب مدال طلا به مصاف "جاناتان هورنه" آلمانی رفت و در این دیدار با شکست مقابل حریف خود به مدال نقره این دوره از رقابت‌ها دست یافت.

لازم به یادآوری است، امروز(یک شنبه) سارا بهمنیار نماینده وزن 50- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان، در فینال پنجمین مرحله لیگ جهانی توکیو به مدال طلای این رقابت‌ها دست یافت. ذبیح الله پورشیب نماینده وزن 84- کیلوگرم تیم ملی کاراته کشورمان به مصاف "آراگا" رقیب دیرینه‌اش رفت و با نتیجه یک بر صفر مقابل وی بازی را واگذار کرد و به مدال نقره بسنده کرد.

مجید حسن نیا و بهمن عسگری نمایندگان کشورمان نیز به مدال برنز دست یافتند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها