کد خبر: 338916
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۷ ۱۱:۰۷:۲۷
| |

پیرس برازنان هم طرفدار زن شدن «جیمز باند»‌ است/ حمایت از وودی آلن و رومن پولانسکی

پیرس برازنان بازیگری که در چهار فیلم نقش جیمز باند را بازی کرد، باور دارد که دیگر وقت آن رسیده که این نقش را یک زن بازیگر بازی کند.

پیرس برازنان هم طرفدار زن شدن «جیمز باند»‌ است/ حمایت از وودی آلن و رومن پولانسکی
کد خبر: 338916
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۷ ۱۱:۰۷:۲۷

اعتمادآنلاین| درست در زمانی که گمانه‌زنی‌ها درباره سپردن نقش مامور 007 به یک بازیگر زن بالا گرفته است و حتی لاشانا لینچ به عنوان گزینه مطلوب برای این نقش معرفی می‌شود، پیرس برازنان در حمایت از این کار صحبت کرد.

برازنان که از مشهورترین بازیگر سری فیلم‌های جیمز باند است و 4 بار در نقش مامور مخفی سرویس جاسوسی انگلیس جلوی دوربین رفته است، در این باره گفت: «به نظرم وقتش رسیده که مردها اجازه دهند یک زن این نقش را بازی کند، 40 سال است که مردها را در این نقش دیده‌ایم.»

البته سخنان پیرس برازنان به این معنا نیست که او فکر می‌کند این اتفاق خواهد افتاد. او اتفاقا اصلا خوش‌بین نیست و می‌گوید: «فکر نکنم این اتفاق با تهیه‌کنندگان فعلی بیافتد.»

برازنان در عین حال که طرفدار بازی زنان در نقش جیمز باند است و از آن‌ها حمایت می‌کند، درباره ماجرای رومن پولانسکی و وودی آلن نظری متفاوت دارد.

در حالی که بسیاری از حامیان حقوق زنان باور دارند که این دو فیلمساز باید تحریم و مجازات شوند، او نظر مثبتی درباره آن‌ها دارد.

او درباره آن‌ها گفت: «پولانسکی فیلمساز برجسته‌ای است. من با او کار کرده‌ام. وودی آلن هم همینطور است. ما از آن‌ها در جایگاه فیلمساز تقدیر می‌کنیم.»

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها