فروش کتاب مهاجم پیشین انگلیس در نیوکاسل ممنوع شد

کتابفروشی در نیوکاسل اعلام کرد فروش کتاب خاطرات مایکل اوون را ممنوع اعلام کرده است زیرا اوون در خاطراتش نوشته است دوست نداشت به تیم نیوکاسل بپیوندد.

فروش کتاب مهاجم پیشین انگلیس در نیوکاسل ممنوع شد
کد خبر: 338922
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۷ ۱۱:۱۴:۱۲

اعتمادآنلاین| یک کتابفروشی ورزشی در نیوکاسل اعلام کرد وقتی کتاب خاطرات مایکل اوون تحت عنوان «ریبوت» وارد بازار شود فروش آن را تحریم خواهد کرد.

هفته گذشته بخش‌هایی از کتاب خاطرات اوون منتشر شد که در آن گفته بود در سال 2005 میلی به ترک رئال مادرید و آمدن به تیم نیوکاسل نداشت. اوون در بخشی نوشته است: «نیازی ندارم خودم را برای طرفداران لعنتی نیوکاسل توجیه کنم.»

کتابفروشی «بک استیج» در نیوکاسل، که گفته می‌شود بزرگ‌ترین کتابفروشی ورزشی دنیا است، اعلام کرد کتاب خاطرات اوون اولین کتابی است که فروش آن را در این کتابفروشی ممنوع اعلام کرده‌اند.

کتاب اوون روز گذشته وارد بازار کتاب شد اما هفته قبل به شکل سریالی در مجله میرور بخش‌هایی از آن منتشر شد. اوون در بخش‌هایی کتاب درباره احساسش نسبت به انتقال به نیوکاسل با حقوق هفته‌ای 120 هزار پوند نوشته است.

«از دیدگاه شغلی شکی نیست که انتقال من به شمال شرق برای من پسرفت به حساب می‌آمد. شاید شنیدن این حرف برای طرفداران نیوکاسل خوشایند نباشد اما حس واقعی من همین است. در آغاز رابطه خوبی با طرفداران نیوکاسل هم داشتم اما کمی بعد مجروح شدم و همه چیز خراب شد.

به یاد دارم وقتی من را از زمین خارج می‌کردند طرفداران با صدای بلند می‌گفتند پولمان را هدر دادیم! انکار نمی‌کنم که رفتار آن روزشان همه چیز را برای من تغییر داد. دیگر تلاشی برای ارتباط برقرار کردن با آن‌ها هم نکردم و حتی از آن‌ها دلخور شدم.»

سخنان اوون فقط عکس‌العمل کتابفروشی معروف نیوکاسل را در پی نداشت و آلن شیرر، ستاره محبوب نیوکاسل و مدیر تیم در زمان انتقال اوون هم در صفحه شخصی‌اش در توییتر پاسخ اوون را داد.

این در حالی است که پل داو، ویراستار کتاب اوون در انتشارات ریچ اسپورت اعلام کرد: «به طور کل برخورد کتابفروشی‌ها با «ریبوت» خوب بوده است. مایکل مشتاق است هوادارانش کتاب را بخوانند و از اتفاقات زندگی شخصی و حرفه‌ای‌اش و همچنین زمان حضورش در نیوکاسل اطلاع یابند.»

منبع: ایبنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها