درخواست مربی تیم ملی کشتی آزاد از وزیر ورزش و جوانان

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: رییس فدراسیون کشتی بدنبال جذب حامیان مالی و برطرف کردن مشکلات فدراسیون است اما قطعا وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به عنوان ارکان اصلی ورزش ایران می‌توانند نقش اساسی در حمایت از کشتی داشته باشند.

درخواست مربی تیم ملی کشتی آزاد از وزیر ورزش و جوانان
کد خبر: 338935
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۷ ۱۱:۳۸:۲۴

اعتمادآنلاین| غلامرضا محمدی درباره بازدید وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک از اردوی آزادکاران اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جهان 2019 در قزاقستان، گفت: قطعا این دیدارها می‌تواند مفید باشد به شرط آنکه شرایط را ببینند و بیش از این‌ها از کشتی حمایت کنند. با توجه به زمان کمی که پیش رو داریم فدراسیون کشتی باید مورد حمایت قرار گیرد و نگاه‌ها به کشتی ویژه باشد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد افزود: رییس فدراسیون کشتی بدنبال جذب حامیان مالی و برطرف کردن مشکلات فدراسیون است اما قطعا وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به عنوان ارکان اصلی ورزش ایران می‌توانند نقش اساسی در حمایت از کشتی داشته باشند، بخصوص اینکه زمان زیادی تا المپیک 2020 باقی نمانده و الان وقت حمایت از کشتی‌است.

وی در واکنش به این موضوع که به نظر می‌رسد کادر فنی از بی‌توجهی‌ها مقداری دلسرد شده‌اند، خاطرنشان کرد: دلسرد نشده‌ایم اما واقعا کار سختی داریم. درست است مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد و همه درگیر آن هستیم اما می‌شود بیش از این ها به کشتی در آستانه المپیک توجه داشته باشند. ما این انتظار را داریم و امیدوارم به آن جامه عمل بپوشانند. من و محمد بنا روی پله عشق ایستاده‌ایم و کار می‌کنیم اما انتظار داریم از کشتی گیران حمایت مالی صورت گیرد تا انگیزه شان بیشتر شود.

محمدی در ادامه درباره وضعیت آزادکاران اعزامی ایران به رقابت‌های قهرمانی جهان، گفت: تیم شرایط خوبی دارد و آماده حضور در این رویداد هستیم. چند تغییر نسبت به سال گذشته که تیم ملی عنوان ششمی جهان را بدست آورده بود صورت داده‌ایم. پرویز هادی که سال گذشته به مدال جهانی رسیده بود را بدلیل مصدومیت از دست دادیم. 2 یا 3 تغییر نیز در تیم ملی داریم.

وی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم کم سن و سال ترین کشتی‌گیر رقابت‌های جهانی امیر محمد یزدانی باشد که بدنبال گواهی پزشکی برای او هستیم. در مجموع کار سختی حتی برای کسب سهمیه در پیش داریم اما با تمام وجود آماده جنگ هستیم و می رویم که با همه توان مبارزه کنیم. سخت‌ترین مسابقات جهانی همیشه قبل المپیک بوده و راحت‌ترین آن نیز سال بعد المپیک بوده است. نسل طلایی کشتی ایران بعد از المپیک می‌رسد و کشتی آینده خوبی دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها