کد خبر: 338938
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۷ ۱۱:۴۶:۰۴
| |

تنها 4 بازیکن از جام جهانی 98 باقی مانده‌اند!

با خداحافظی ساموئل اتوئو از فوتبال تنها 4 بازیکن از جام جهانی 1998 هنوز فوتبال بازی می کنند.

تنها 4 بازیکن از جام جهانی 98 باقی مانده‌اند!
کد خبر: 338938
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۷ ۱۱:۴۶:۰۴

اعتمادآنلاین| ‎ ساموئل اتوئو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال آفریقا و کامرون تصمیم گرفت که در سن 38 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کند. به این ترتیب از جمع بازیکنانی که در جام جهانی 1998 فرانسه به میدان رفتند، تنها 4 بازیکن هستند که هنوز از فوتبال دل نکنده‌اند و بازی می کنند. این چهار بازیکن سالها و شاید ماه‌های پایانی دوران فوتبال خود را سپری می کنند.

* جان‌لوئیجی بوفون

معروف ترین بازیکن در این جمع دروازه بان ایتالیایی است که با جدایی از پاری سن ژرمن تصمیم گرفت به تیم سابق خود یعنی یوونتوس برگردد. احتمال دارد او در پایان فصل از فوتبال خداحافظی کند. بوفون اکنون 41 سال سن دارد.

* شینجی اونو

این بازیکن ژاپنی 39 ساله که در سال 2008 از تیم ملی کشورش کنار رفت هنوز در فوتبال باشگاهی فعال است و برای رایوکو در لیگ دسته دو ژاپن بازی می کند.

* لی دونگ گوک

این کره ای 40 ساله نیز همچنان برای تیم چونبوک هیوندای کره جنوبی بازی می کند. او گل دوم کره را در برتری 2 بر یک برابر ایران در جام ملت های 2000 لبنان به ثمر رساند و یک بار نیز در سال 2006 دروازه ایران را در جریان شکست 4 بر 3 برابر تیم برانکو باز کرد.

* حسین عبدالغنی

این مدافع که در تیم الاهلی عربستان بازی می کند نیز یکی دیگر از این چهار بازیکنی است که هنوز فوتبال بازی می کند و نتوانسته از ورزش مورد علاقه خود دل بکند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها