در دیدار سیاری با آیت الله جنتی چه گذشت؟

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در دیدارِ امیر دریادار حبیب‌الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تقدیر از عملکرد ارتش در دفاع از آب و خاک کشورمان، گفت: ارتش انقلابی در حال حاضر در وضعیت و جایگاه بسیار درخشانی قرار دارد و این حاصل مدیریت درخشان و عملکرد انقلابی فرماندهان و نیروهای ارتش است.

در دیدار سیاری با آیت الله جنتی چه گذشت؟
کد خبر: 339002
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۷ ۱۴:۵۴:۳۷

اعتمادآنلاین| دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه ارتش برای کشور و انقلاب کسب آبرو کرده است، گفت: حتماً خداوند متعال به‌دلیل عملکرد انقلابی فرماندهان و نیروهای ارتش، به این سازمان کمک و توجه بیشتری خواهد داشت.


به گزارش روابط عمومی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در دیدارِ امیر دریادار حبیب‌الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تقدیر از عملکرد ارتش در دفاع از آب و خاک کشورمان، گفت: ارتش انقلابی در حال حاضر در وضعیت و جایگاه بسیار درخشانی قرار دارد و این حاصل مدیریت درخشان و عملکرد انقلابی فرماندهان و نیروهای ارتش است.

وی افزود: به لطف الهی، ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش مکتبی، انقلابی و گوش به فرمان فرمانده معظم کل قواست و قطعاً چنین ارتشی با این ویژگی‌های مهم، به جایگاهی رفیع‌تر هم‌دست خواهد یافت.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه ارتش برای کشور و انقلاب کسب آبرو کرده است، اظهار داشت: حتماً خداوند متعال به‌خاطر عملکرد انقلابی فرماندهان و نیروهای ارتش، به این سازمان کمک و توجه بیشتری خواهد داشت؛ البته حتماً باید خودتان هم تلاش مضاعفی داشته باشید تا دل این مردم انقلابی که افتخارشان داشتن نیروهای مسلح قدرتمند است، بیش از این‎ها گرم شده و عنایت خداوند هم به شما بیشتر شود.

همچنین در این دیدار، امیر دریادار سیاری ضمن ارائه گزارشی از خدمات عمومی ارتش برای رفع محرومیت در سراسر کشور، گفت: ارتش در سالیان گذشته و به نسبت قبل از آن، ورود بیشتری در حوزه محرومیت‌زدایی و رفع نیازهای عمومی مردم در مناطق محروم کشور کرده است؛ در همین راستا در سالیان اخیر در مناطق کمتر برخوردار کشور مانند نقاطی از جنوب شرق و غرب کشور، اقدامات بسیار زیادی برای رفع محرومیت با ارائه خدمات عمومی به صورت رایگان انجام شده است.

وی افزود: متأسفانه مناطق محروم زیادی در منطقه جنوب شرق کشور وجود دارد که به‌دلیل وظیفه و تکلیف خودمان، تمرکز ویژه‌ای روی آن مناطق انجام داده‌ایم تا بلکه بتوانیم بخشی از مشکلات مردم آن منطقه به خصوص برادران اهل سنت را برطرف کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به توان بالای ارتش در ساخت تجهیزات مدرن نظامی، تأکید کرد: در حال حاضر ارتش جمهوری اسلامی ایران جزو دارندگان تخصص و توانمندی ساخت تجهیزات بسیار مهمی مانند ناوشکن، زیردریایی، جنگنده، اورهال انواع هواپیما و بالگرد، تانک و انواع سامانه‌های پدافندی و راداری است و با استفاده از همین توان، موفق به ساخت تجهیزات مدرن زیادی شده است.

وی ادامه داد: به‌طور مثال، از دهه 80 شمسی جمهوری اسلامی ایران به جمع معدود سازندگان ناوشکن‌های مدرن پیوسته و در همان دهه ما موفق به ساخت و تولید اولین ناوشکن بومی با نام "جماران" شدیم و در حال حاضر نیز، تعدادی شناور دیگر از کلاس‌های مختلف در دست ساخت است؛ با وجود تحریم تسلیحاتی کشورمان، ما توانسته‌ایم به این دانش و زیرساخت در حوزه ساخت تجهیزات دست یابیم و این محقق نمی‌شد مگر با بهره‌گیری از توان جوانان و متخصصان کشورمان.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها