علی اکبری، نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی:

در 40 سال گذشته به تحریم، تهدید و بدعهدی عادت کرده‌ایم/ کاهش گام به گام تعهدات برجام یک تصمیم راهبردی بود

نماینده شیراز در مجلس با بیان اینکه هر حرکتی که منجر به بالفعل شدن توانمندی‌ و انتقال دانشِ‌کار به داخل کشور شود ضروری است، گفت: ما در این 40 ساله به تحریم، تهدید و بدعهدی عادت کرده‌ایم.

در 40 سال گذشته به تحریم، تهدید و بدعهدی عادت کرده‌ایم/ کاهش گام به گام تعهدات برجام یک تصمیم راهبردی بود
کد خبر: 339031
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۸ ۰۸:۱۷:۴۶

اعتمادآنلاین| علی اکبری، نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای گام سوم کاهش تعهدات برجامی از سوی ایران در مقابله با بدعهدی‌های غربی‌ها، اظهارداشت: این یک تصمیم راهبردی است و نشان می‌دهد که سیاست کلان کشور در راه درستی است و خیلی هم نمی‌شود به رفت و آمدهای اروپایی‌ها امیدوار بود.

وی افزود: از زمان خروج یکجانبه آمریکا از برجام، طرف‌های اروپایی فقط به برگزاری جلسه، رایزنی و وعده بدون حصول نتیجه گذراندند. تصمیم جمهوری اسلامی ایران به خروج گام به گام از برجام در سطح کلان مملکت گرفته شده است و امیدواریم که منجر به نتیجه شده و یک فعالیت مثبتی انجام شود.

اکبری با بیان اینکه هر حرکتی که منجر به بالفعل شدن توانمندی‌ و انتقال دانشِ‌کار به داخل کشور شود ضروری است، گفت: اجرای گام به گام کاهش تعهدات برجام از سوی جمهوری اسلامی ایران تصمیمی است که قطعاً در لایه‌های اولیه کشور گرفته می‌شود و ما نمایندگان ضمن استقبال از این تصمیم تلاش می‌کنیم که انشاالله مسؤولان کشوری موفق باشند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه 4 دهه است که ما با این ادبیات و رفتارها مواجه هستیم، اظهارداشت: ما در این 40 ساله به تحریم، تهدید و بد عهدی عادت کرده‌ایم و از غربی‌ها غیر از این نمی‌توان انتظار داشت چرا که غربی‌ها در زمان جنگ، ابزار جنگی را در اختیار صدام قرار می‌دادند و الان هم با استفاده از تحریم‌های به قول خودشان فلج‌کننده کشورها را علیه ایران ترغیب کرده و با واژه‌ها بازی می‌کنند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امیدوارم گام‌های جمهوری اسلامی ایران در مقابله با بدعهدی‌های غربی‌ها و اروپایی‌ها به صورت قاطعانه‌تر برداشته شود و با تلاش‌ مضاعف بتوانیم از این دوره هم با سربلندی و موفقیت عبور کنیم و مثل همیشه دشمن را در رسیدن به اهداف ناعادلانه مأیوس کنیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها