روحانی درگذشت مادرشهیدان داداشی دیوکلایی را تسلیت گفت

رئیس‌جمهوری در پیامی درگذشت مادر شهیدان داداشی دیوکلایی را تسلیت گفت.

روحانی درگذشت مادرشهیدان داداشی دیوکلایی را تسلیت گفت
کد خبر: 339048
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۸ ۰۸:۵۲:۲۳

اعتمادآنلاین| حسن روحانی، رئیس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت ام الشهدا، بانو زبیده عبدالله تبار درزی مادر گرانقدرشهیدان علی اکبر، علی اصغر و عباس داداشی دیوکلایی، برای آن مادر فداکار رحمت واسعه الهی و همنشینی با فرزندان شهیدش را مسالت کرد.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت ام الشهدا بانو زبیده عبدالله تبار درزی مادر گرانقدر شهیدان علی اکبر، علی اصغر و عباس داداشی دیوکلایی از دلیرمردان دوران دفاع مقدس ، موجب تاثر و تالم خاطر شد.

نام و یاد این اسوه صبر و مقاومت که با الهام از مکتب عاشورا فرزندانی غیور تربیت و تقدیم اسلام و ایران کرد و خود در ایام پرفیض سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) دعوت حق را لبیک گفت، برای همیشه ماندگار خواهد ماند.

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه به خانواده محترم و مردم دلاور و شهید پرور استان مازندران، برای آن مادر فداکار رحمت واسعه الهی و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم .

به گزارش فارس، خانم زبیده عبدالله‌تبار درزی» مادر فداکار و صبور شهیدان «علی اکبر، علی اصغر و عباس داداشی دیوکلایی» صبح یک شنبه در سن 90 سالگی در بیمارستان شهید یحیی‌نژاد بابل دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید «علی اکبر داداشی دیوکلایی» در تاریخ 4 بهمن 1365 در عملیات کربلای پنج به شهادت رسید.

شهید «عباس داداشی دیوکلایی» در تاریخ 4 دی 1365 در ام الرصاص به شهادت رسید و پیکر مطهر این شهید پس از هشت سال کشف و در بابل تشییع شد.

شهید «علی اصغر داداشی دیوکلایی» در تاریخ 10 اردیبهشت 1361 در پادگان حمید به درجه رفیع شهادت نائل شد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها