کد خبر: 339052
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۸ ۰۹:۰۳:۴۳
| |

محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس:

عاشورا دنیا را در برابر جهان کفر و استکبار بسیج می‌کند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با تاکید بر ترویج ارزش‌های دینی و اسلامی، گفت: رهبر حکیم انقلاب، امام خامنه ای، جوانان و ملت را به تقویت مجالس و محافل و مدارس حسینی تشویق می‌کند.

عاشورا دنیا را در برابر جهان کفر و استکبار بسیج می‌کند
کد خبر: 339052
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۸ ۰۹:۰۳:۴۳

اعتمادآنلاین| محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس شامگاه یکشنبه در مراسم عزاداری سید الشهدا (ع) در امامزاده شاه قطب الدین شهرستان رودان بیان کرد: امام حسین (ع) به ما زندگی داد و عاشورا می تواند دنیا را در برابر جهان کفر و اسکتبار بسیج کند.

وی افزود: اهل بیت عصمت و طهارت (ع) همه تاکید و توصیه داشتند که عزای اباعبدالله الحسین (ع) زنده بماند و تشویق می‌کردند تبدیل به یک فرهنگ شود.

امام جمعه بندرعباس گفت: این روزها دشمنان اسلام و قرآن با تمام توان علیه ارزش های عاشورایی ایجاد شبهه می‌کنند و دلیل آن این است که آنها از عاشورا و عزاداری های مسلمانان می ترسند.

وی تصریح کرد: اسکتبار ترس از عاشورا و درس های برگفته از آن دارد زیرا که می داند که این حرکت بالنده و ارزشمند می‌تواند دنیا را به لرزه درآورد.

امام جمعه بندرعباس بیان داشت: عاشورای ابی عبدالله (ع) می تواند دلهای همه مستضعفان را به خود جلب کند و دنیای کفر را به چالش بکشد.

وی ابراز داشت: عاشورا بزرگترین و با ارزش ترین درس های انسانی را به بشریت آموخت و همه ما عزتمان را از مکتب حیات بخش عاشورا داریم.

حجت الاسلام عبادی زاده خطاب به جوانان حاضر در این مراسم تاکید کرد: شما جوانان عزیز خودتان را برای ماموریت های بزرگ در گام دوم انقلاب اسلامی آماده کنید و بدانید آینده متعلق به شما است.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه گام دوم انقلاب اسلامی، نقشه راه نظام اسلامی است، افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی دو مأموریت مهم داریم که اولین آن احیای تمدن بزرگ و نوین اسلامی و دومین آن این است که انقلاب و نظام را تحویل به خورشید آسمان ولایت، امام زمان (عج) دهیم.

حجت الاسلام عبادی زاده تصریح کرد: ماموریت گام دوم انقلاب نقش بی بدیل و بی نظیر بستر سازی و زمینه سازی انقلاب جهانی اسلام است.

وی ادامه داد: ما می دانیم امام زمان (عج) وقتی ظهور می‌فرمایند جامعه بشری با حسین ابن علی (ع) و ارزشهای عاشورایی آشنا است و امام زمان علیه السلام خودشان را به عنوان فرزند حسین بن علی (ع)، شهید کربلا معرفی می کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: در گام دوم انقلاب مهمترین وظیفه اصحاب مطبوعات، نخبگان دانشگاهی و حوزه های علمیه و همه آن کسانی که دل در گرو عشق به امام زمان (عج) دارند ، معرفی عاشورا و اربعین به جهانیان است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها