کد خبر: 339152
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۸ ۱۲:۵۷:۵۰
| |

بایدن همچنان پیشتازی خود در بین نامزدهای دموکرات را حفظ کرد

تازه ترین نظرسنجی نشان می‌دهد معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا همچنان در بین نامزدهای دموکرات بیشترین شانس را برای شرکت در انتخابات 2020 میلادی دارد.

بایدن همچنان پیشتازی خود در بین نامزدهای دموکرات را حفظ کرد
کد خبر: 339152
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۸ ۱۲:۵۷:۵۰

اعتمادآنلاین| در حالی که برخی نامزدهای دموکرات ابهامات و سئوالاتی را درباره وضعیت سنی و انرژی جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا مطرح کرده‌اند ولی نظرسنجی مشترک روزنامه واشنگتن پست و ای بی سی نیوز نشان می‌دهد بایدن همچنان نسبت به سایر نامزدهای حزب دموکرات پیشتاز است.

بر اساس این گزارش، پیشتازی بایدن در شرایطی است که برنی سندرز و الیزابت وارن دیگر نامزدهای دموکرات نیز با افزایش حمایت در بین رای دهندگان دموکرات روبرو شده‌اند.

ین نظرسنجی حاکی است بایدن همچنان حمایت بیش از 29 درصد دموکراتها یا مستقل‌ها را در انتخابات 2020 میلادی در اختیار دارد. این رقم برای سندرز به 19 درصد و الیزابت وارن به 18 درصد افزایش یافته است.

به تازگی برخی منتقدان بایدن، ابهامات و سئوالاتی را درباره وضعیت سنی و انرژی وی برای احراز سمت ریاست جمهوری مطرح کرده‌اند.

تیم رایان نماینده کنگره از ایالت اوهایو در مصاحبه با بلومبرگ گفت: من تصور می‌کنم بایدن رو به افول است، تصور نمی‌کنم او انرژی کافی داشته باشد. شما تقریبا هر روز شاهد این مساله هستید.

در حالی که بایدن 76 سال سن دارد، سندرز نیز همین چند روز قبل 78 ساله شد و وارن نیز هم اکنون 70 ساله است. سایر نامزدهای حزب دموکرات برای انتخابات 2020 میلادی بسیار جوان‌تر هستند. کامالا هریس سناتور آمریکایی 54 ساله است و پیت بوتیگیگ نیز تنها 37 سال دارد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها