کاپیتان تیم ملی بسکتبال به اظهارات مغرضانه برخی گزارشگرها واکنش نشان داد

گزارش‌های مغرضانه و تخریب برخی ملی‌پوشان توسط برخی گزارشگرهای بسکتبال با واکنش کاپیتان تیم ملی بسکتبال مواجه شد.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال به اظهارات مغرضانه برخی گزارشگرها واکنش نشان داد
کد خبر: 339197
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۸ ۱۵:۲۱:۳۰

اعتمادآنلاین| پس از باخت تیم ملی در مرحله گروهی و قبل از دیدار حساس برابر فیلیپین برخی گزارشگران بازی‌های تیم ملی از تریبونی که در اختیار داشتند علیه برخی چهره‌های تیم ملی استفاده کردند؛ اتفاقی که پیش از آغاز جام نیز رخ داده بود و برخی در فضای مجازی علیه کاپیتان تیم ملی و برخی دیگر از ستاره‌ها موضع گرفته‌ بودند.

بعد از صعود تیم ملی بسکتبال به المپیک توکیو، «صمد نیکخواه‌بهرامی» با تمجید از عملکرد ملی‌پوشان اظهار داشت: تلاش کردیم و توانستیم از فرصتی که داشتیم به بهترین شکل استفاده کنیم و سهمیه المپیک را بگیریم اما از برخی به ظاهر گزارشگرها ناراحت هستم؛ البته ناراحتی من از افرادی است که به این دسته از آدم‌ها فرصت و فضا می‌دهند.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ادامه داد: با یک باخت نباید تمام گذشته‌ افراد را زیر سوال ببریم؛ من، حدادی و دیگر ملی‌پوشان و مربیان زحمت زیادی کشیده‌ایم؛ متاسفانه برخی افراد حرف‌هایی می‌زدند که به اعتقاد من آنها به‌هیچ عنوان در جایگاهی نیستند که بخواهند چنین اظهارنظرهایی کنند.

نیکخواه‌بهرامی با گلایه از این موضوعات افزود: ناراحتی اصلی من از این افراد نیست بلکه از مسئولانی است که به این افراد فضا می‌دهند. ما در بسکتبال کارشناسان خیلی خوبی داریم که من به عنوان کاپیتان تیم ملی بعد از سال‌ها بازی در تیم ملی و تجربه، هنوز به حرف‌هایشان گوش می‌دهم، درباره نظراتشان فکر می‌کنم و حرف آنان را قبول دارم.

وی در پایان گفت: اما متاسفانه یکسری افراد می‌آیند و علیه تیم ملی و بازیکنان حرف می‌زنند. این آدم‌ها هیچ گذشته‌ای ندارند و نمی دانم کجا بوده‌اند و حالا می‌آیند و درباره ستاره‌های بسکتبال کشور نظر می‌دهند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها