گرت بیل، فوق‌ستاره ولزی رئال مادرید در واکنش به انتقادات:

خود منتقدها نمی‌دانند چه می‌گویند/ نه چیزی می‌خوانم، نه حرفی می‌شنوم

گرت بیل، فوق‌ستاره ولزی رئال مادرید، سکوتش را شکست و پاسخ منتقدان را داد، او گفت تابستان خیلی سختی را در رئال مادرید سپری کرده اما این بدترین دوران حرفه‌اش نبوده است.

خود منتقدها نمی‌دانند چه می‌گویند/ نه چیزی می‌خوانم، نه حرفی می‌شنوم
کد خبر: 339420
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۹ ۱۴:۲۳:۲۰

اعتمادآنلاین| گرت بیل، فوق‌ستاره ولزی رئال مادرید، که بعد از شش ماه حرف زده، گفت غول اسپانیایی باید به سوال‌ها در مورد رفتن به چین که در آخرین لحظات منتفی شد، پاسخ دهد ضمن اینکه با لقب «گلف‌باز» که هواداران رئال مادرید و دروازه‌بان این تیم، تیبو کورتوا به او داده‌اند، مشکلی ندارد.

بیل گفت: «خیلی به حرف منتقدان توجه نمی‌کنم چون واقعاً خودشان نمی‌دانند چه می‌گویند! نه چیزی می‌خوانم نه به حرف کسی گوش می‌دهم. می‌دانم بیشتر مردم وضعیت را نمی‌دانند یا درک نمی‌کنند. آنچه می‌نویسند، معنایی ندارد، خیلی برایش اهمیتی قائل نیستم. این تابستان قطعاً برایم عالی نبود اما بدترین دوران حرفه‌ام هم نبود، یادم هست در تاتنهام زیر نظر هری ردنپ نزدیک یک سال بازی نکردم. قبلاً هم در چنین موقعیتی بوده‌ام و می‌دانم باید چه کنم. تعطیلات تابستانی فوق‌العاده‌ای داشتم و وقتی به پیش‌فصل برگشتم، حواسم را جمع کار خودم کردم. خیلی‌ها هر چه می‌خواستند، گفتند و نوشتند اما من فقط سخت تمرین کردم و خودم را آماده نگه داشتم. اتفاقاتی که افتاده، خصوصی در باشگاه می‌ماند. اگر شما جواب می‌خواهید، شاید باید از رئال مادرید بپرسید. در فوتبال همه چیز خیلی زود تغییر می‌کند.»

بیل در فوریه از سوی هم‌تیمی‌‌اش کورتوا به خاطر علاقه‌اش به گلف مورد انتقاد قرار گرفت و مارسلو گفت به اندازه کافی برای جا افتادن در تیم تلاش نمی‌کند. او در تور آلمان رئال شرکت نکرد چون در حال بررسی علاقه تیم‌های دیگر بود و عکس‌هایش در زمین گلف منتشر شد وقتی باشگاه در حال تمرین بود.

بیل ادامه داد: «من گلف‌باز هستم، عکس‌هایش را ندیده‌اید؟ با کورتوا در این باره حرف زدم و او گفت شوخی کرده. مردم درباره این لقب زیاده‌روی کردند اما راستش را بخواهید از آن خیلی خوشم می‌آید. گلف خیلی عالی است، فوتبال ورزش شماره یک من است، برای انجامش پول می‌گیرم و همیشه تمام توانم را در آن می‌گذارم، گلف سرگرمی من است مثل هر کس دیگری که سرگرمی دارد، هیچ ایرادی هم ندارد. خیلی درباره‌اش شلوغ کردند اما بسیاری از فوتبالیست‌ها گلف بازی می‌کنند و من واقعاً از آن لذت می‌برم. باعث آرامشم در بیرون زمین فوتبال می‌شود.»

بیل که چهار قهرمانی اروپا با رئال مادرید برده در یک مقطع تا آستانه خروج از سانتیاگو برنابئو پیش رفت. زین‌الدین زیدان گفت برای همه بهتر است که بیل هر چه زودتر از تیم جدا شود که باعث واکنش جاناتان بارنت، مدیر برنامه‌های بازیکن 30 ساله شد. گفته می‌شد بیل به تیم جیانگسو سونینگ می‌رود با دستمزد هفتگی یک میلیون پوند اما هیأت مدیره رئال مادرید با این انتقال مخالفت کرد و او بعد از مصدومیت ادن آزار دوباره محبوب شد. در این فصل لالیگا سه بازی انجام داده و در آخرین مسابقه در تساوی 2 بر 2 برابر ویارئال دو گل زد و اواخر مسابقه با دریافت دو کارت زرد اخراج شد.

از او سؤال شد که آیا حالا مشکلاتش در تیم کمتر شده که پاسخ داد: «فکر می‌کنم، چون فصل نقل و انتقالات به پایان رسیده! کاملاً شرایط جسمانی خوبی دارم و آماده هستم، شاید در تابستان اینطور نبود. انتقادات از نظر روانی رویم تأثیر زیادی نداشت اما اینکه چهار، پنج یا شش هفته بازی نکنم به معنای آن است که از نظر جسمی جایی که می‌خواهم باشم، نیستم. من یک حرفه‌ای هستم و پول می‌گیرم که فوتبال بازی کنم. هر کسی فراز و نشیب دارد و مردم هر چه می‌خواهند می‌گویند اما اگر در سختی‌ها صبور و مقاوم باشی، نتیجه‌اش را می‌بینی.»

بیل دو بازی تیم ملی ولز در مقدماتی یورو را به دلیل آنکه آینده باشگاهی‌اش مبهم بود، از دست داد و تیم کشورش دو باخت متحمل شد. بیل درباره ولز که دیشب در کاردیف با تیم انتهای گروه E، آذربایجان بازی داشت، گفت: «باید آن بازی‌ها را فراموش کنیم و نگاه‌مان به آینده باشد. حالا احساس خوبی دارم و شاید قویتر از همیشه‌ام.»

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها