کد خبر: 339441
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۹ ۱۵:۰۹:۱۳
| |

شاهرخ بیانی، پیشکسوت استقلال:

ناکامی استقلال در این فصل قابل توجیه نیست

شاهرخ بیانی، پیشکسوت استقلال، گفت: این قابل قبول نیست که استقلال همچون فصل‌های گذشته در لیگ برتر ناکام باشد و نتواند به موفقیت برسد. همه انتظار دارند که این تیم بتواند ناکامی‌های گذشته را جبران کند.

ناکامی استقلال در این فصل قابل توجیه نیست
کد خبر: 339441
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۹ ۱۵:۰۹:۱۳

اعتمادآنلاین| شاهرخ بیانی، پیشکسوت استقلال، گفت: متاسفانه عملکرد استقلال در دو بازی ابتدایی لیگ برتر خوب نبوده است، استقلال نتوانسته با عملکردش رضایت هواداران را جلب کند و اگر این روند ادامه داشته باشد آن‌ها شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر نخواهند داشت.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در برخی از پست‌ها نظیر دفاع پوششی، مهاجم گل‌زن ضعف دارد و باید هر چه سریعتر این ضعف‌ها را برطرف سازد.

بیانی تصریح کرد: این قابل قبول نیست که استقلال همچون فصل‌های گذشته در لیگ برتر ناکام باشد و نتواند به موفقیت برسد. همه انتظار دارند که این تیم بتواند ناکامی‌های گذشته را جبران کند.

وی تاکید کرد: من نمی دانم چرا استنقلال این‌قدر باید حاشیه داشته باشد. چرا تیمی که همواره در کورس قهرمانی بوده و افتخارات باارزشی در کارنامه ورزشی اش دارد به این وضیعت دچار شود که هر روز حاشیه جدیدی به بیرون درز پیدا کند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: مسئولان استقلال باید حاشیه‌های به وجود آمده را برطرف کنند چرا که اگر جلوی این اختلافات گرفته نشود این حاشیه‌ها ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها