رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا:

آخر هفته، ورودی کلانشهرها ترافیک سنگین است

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا، ترافیک در ورودی‌ کلانشهر تهران را پرحجم اعلام کرد و گفت: با توجه به حجم بالای سفرها قبل از تاسوعا و عاشورای حسینی، پیش‌بینی می‌کنیم ترافیک سنگینی را در روزهای آخر هفته شاهد باشیم.

آخر هفته، ورودی کلانشهرها ترافیک سنگین است
کد خبر: 339541
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۰ ۰۸:۵۸:۴۶

اعتمادآنلاین| ‌ سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا،‌ در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه‌های قزوین- کرج و کرج- تهران در مقاطعی نیمه سنگین و در برخی مقاطع پرحجم و روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، ترافیک در هر دو مسیر آزادراهی و قدیم قم- تهران را پرحجم اعلام و تصریح کرد: ترافیک در جاده مخصوص کرج- تهران نیز پرحجم گزارش شده است.

وی به مه‌گرفتگی در محور فیروزکوه و ارتفاعات اردبیل اشاره کرد و گفت: در برخی محورهای استان اردبیل، گیلان و مازندران بارش باران جریان دارد.

سرهنگ رحمانی به حجم بالای سفر در روزهای گذشته اشاره و بیان داشت: هموطنان زیادی برای شرکت در تاسوعا و عاشورای حسینی به شهرهای زیارتی یا موطن خویش سفر کرده‌اند؛ بنابراین احتمال می‌دهیم آخر هفته ترافیک سنگینی را در ورودی کلانشهرها به خصوص کلانشهر تهران شاهد باشیم؛ بر همین اساس از هموطنان درخواست می‌کنیم که مدیریت سفر داشته و قبل از شروع سفر وضعیت جاده‌ها را با شماره تلفن 120 و 88255555 جویا شوند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها