ابوترابی مطرح کرد:

دشمنان از حضور "مقتدی صدر"در ایران سردرگم شده اند

عضو فراکسیون ونمایندگان ولایی مجلس گفت: حضور چند روزه مقتدی صدر از رهبران، شیعیان عراق با خانوده‌اش در قم و ارائه خدماتش در موکب‌های این شهر مذهبی به زائران حسینی (ع) حامل پیام‌های جدی برای دشمنان ملت ایران و عراق بوده است.

دشمنان از حضور "مقتدی صدر"در ایران سردرگم شده اند
کد خبر: 339662
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۰ ۱۱:۴۶:۵۳

اعتمادآنلاین| ابوالفضل ابوترابی، به حضور " مقتدی صدر" از رهبران، شیعیان عراق در کشورمان اشاره و اظهار داشت: حضور چند روزه مقتدی صدر از رهبران، شیعیان عراق با خانوده‌اش در قم و ارائه خدماتش در موکب‌های این شهر مذهبی به زائران حسینی (ع) حامل پیام‌های جدی برای دشمنان ملت ایران و عراق بوده است.

همسویی کامل در رابطه با محور مقاومت بوجود آمده است

وی در ادامه افزود: ناگفته نماند که در شرایط فعلی کشورعراق که "حشد الشعبی" مورد حمله پهبادی رژیم غاصب صهیونیست قرار گرفته است، حضورمقتدی صدر در شام غریبان حسینه امام ( ره) و نشستن آن درمیان رهبری انقلاب و فرمانده سپاه قدس، بیانگر این مسئله مهم است که همسویی کامل در رابطه با محور مقاومت بوجود آمده است.

اتحاد خوبی در میان احزاب و اقوام گوناگون درعراق شکل گرفته است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس به تهاجمات پهبادی رژیم صهیونیستی به مواضع حشد الشعبی عراق اشاره و تصریح کرد: اتحاد خوبی در میان احزاب و اقوام گوناگون درعراق شکل گرفته است تا در مقابل اسرائیل و آمریکا نسبت به حملات پهبادی علیه مواضع حشد الشعبی ایستادگی کنند.

اخیرا همه احزاب سیاسی عراق با اتحاد خاصی در مقابل اسرائیل ایستادگی کرده اند

نماینده مردم نجف آباد در ادامه افزود: ما اخیرا شاهد هستیم که تمام احزاب سیاسی، رئیس جمهور، رئیس مجلس عراق و از جمله مقتدی صدر یک نقش آفرینی فعالی را در مواجهه با اسرائیل داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس دهم به مواضع صریح عراق نسبت به تحریم‌های آمریکا علیه ایران اشاره و اظهار کرد: بسیاری از احزاب سیاسی عراق و همچنین مقتدی صدر که همسو با محور مقاومت هستند؛ نسبت به تحریم‌های آمریکا علیه ایران واکنش نشان دادند و دست رد به سینه آمریکا زده اند.

دشمنان با حضور مقتدی صدر در ایران سردرگم شده اند

ابوترابی در پایان خاطر نشان کرد: حضور مقتدی صدر در ایران اسلامی همه معادلات دشمنان این دو کشور به ویژه رسانه های جیره خوار آنها را بر هم زده است.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها