غلامرضا تاجگردون پاسخ داد:

چه میزان از بودجه 98 تخصیص یافته است؟

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می‌گوید پیش بینی می شود در سال جاری حدود 70 هزار میلیارد تومان از بودجه تخصیص نیابد.

چه میزان از بودجه 98 تخصیص یافته است؟
کد خبر: 339673
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۰ ۱۲:۰۰:۵۸

اعتمادآنلاین| غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه در حال حاضر که دولت تصمیم دارد به جای 448 هزار میلیارد تومان مصوبه مجلس، منابع و مصارف سال جاری را 386 هزار میلیارد تومان تنظیم کند، آیا این اصلاح بودجه باید در مجلس تصویب شود؟ گفت: این امر اصلاح بودجه ای نیست، در واقع این تغییر در مکانیزم تخصیص صورت گرفته که از اختیارات سازمان برنامه و بودجه است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: در صورتی که سازمان برنامه و بودجه به دنبال افزایش سقف بودجه باشد یا بخواهد درآمدها و منابع را جابه جا کند، باید در مجلس شورای اسلامی بررسی شود اما در حال حاضر تخصیص‌ها در سقف بودجه پیش بینی شده، انجام می‌گیرد.

تاجگردون اظهار کرد: عملکرد کنونی سازمان برنامه و بودجه همانند زمانی است که می خواهد تنها 80 درصد بودجه را تخصیص دهد که در این حال نیازی به ارجاع به مجلس نیست.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد:پیش بینی می شود در سال جاری دولت 70 هزار میلیارد تومان از بودجه را تخصیص ندهد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها