مدیر برنامه نیمار:

زمانی که دوستانش خواستند به بارسلونا برگردد، تحت تاثیر قرار گرفت

پدر و مدیر برنامه مهاجم پرحاشیه باشگاه پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید روابط دوستانه و صمیمانه «نیمار» با رختکن آبی‌اناری‌ها او را برای بازگشت به نیوکمپ تهییج و به اصطلاح احساساتی کرده است.

زمانی که دوستانش خواستند به بارسلونا برگردد، تحت تاثیر قرار گرفت
کد خبر: 339708
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۰ ۱۳:۰۷:۱۷

اعتمادآنلاین| ‌ «نیمار» همچنان در رختکن بارسلونا دوستان زیادی دارد که از جمله برجسته‌ترین آنها می‌توان به «لیونل مسی» و «لوئیس سوارز» اشاره کرد؛ دوستانی که تمایل آنان برای دیدن دوباره مرد برزیلی در نیوکمپ او را احساساتی کرده است.

در این بین، پدر مهاجم باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در مصاحبه ای از روابط دوستانه پسرش با افراد برجسته رختکن بارسا پرده برداشت.

وی در مصاحبه با فوت‌مرکاتو اظهار داشت: تنها چیزی که یک برزیلی می‌خواهد، بودن در جایی است که در آن خوشحال است؛ پسر من در بارسلونا خوشحال بود.

پدر نیمار در جدایی مهاجم سلسائو از بارسلونا در سال 2017 نقش مهمی ایفا کرد و از قبل این انتقال که پس از تحقق گرانقیمتترین انتقال جهان نیز لقب گرفت، پول هنگفتی به جیب زد.

وی ادامه داد: زمانی که دوستانش از او خواستند که به بارسلونا برگردد، تحت تاثیر قرار گرفت و به اصطلاح احساساتی شد؛ به عنوان یک مدیربرنامه، زمانی که هیچ سازوکاری وجود ندارد که مجوز جدایی موکل شما را فراهم کند، شما احساس ضعف می‌کنید؛ هیچ بند فسخی در قرارداد وجود نداشت و این موضوع شرایط را سخت و پیچیده کرد؛ برای رسیدن به توافق جنگیدیم و هر چه در توان داشتیم، انجام دادیم اما نشد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها