ترامپ شوخی شوخی از ریاست‌جمهوری تا 2024 می‌گوید

دونالد ترامپ پیش‌تر گفته بود تحقیقات علیه او در رابطه با پیروزی‌اش در انتخابات آمریکا، دو سال از ریاست او را "دزدیده" و حال به ادامه اظهاراتش درخصوص تمدید تصدی دوره ریاستش پرداخته است.

ترامپ شوخی شوخی از ریاست‌جمهوری تا 2024 می‌گوید
کد خبر: 339822
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۰ ۱۶:۱۸:۵۹

اعتمادآنلاین| دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، از ادامه تصدی مقام خود تا بعد از سال 2024 تا هنگام میزبانی آمریکا از جام جهانی 2026، سخن می‌گوید.

ترامپ طی کنفرانس مطبوعاتی خود با جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، (با پیروز لحاظ کردن خود در انتخابات سال بعد آمریکا) به خبرنگاران گفت: "مجبور خواهیم بود تا دومین دوره ریاست من را تمدید کنیم، من مجبور خواهم بود تا این را برای دو سال تمدید کنم... فکر نمی‌کنم هیچ کدام از شما مشکلی با آن داشته باشید!".

او روز دوشنبه در کمپین انتخاباتی خود در ایالت کارولینای شمالی نیز از این موضوع صحبت کرد. او با خنده گفت: "طبق مقررات، من در سال 2024 خارج از دولت خواهم بود. پس ما احتمالا نیاز پیدا کنیم که به دنبال یک دوره دیگر باشیم".

رئیس‌جمهوری آمریکا همچنین بروز یک "رسوایی" در رسانه‌ها را با توجه به جدی گرفته شدن سخنانش پیش‌بینی کرده است. وی در این باره می‌گوید: "آن‌ها دیوانه خواهند شد. فردا در تیتر اخبار خواهید دید: 'ترامپ یک دوره بیشتر می‌خواهد'. نه، نه، من فقط شوخی می‌کنم". با این وجود، او امروز (چهارشنبه) تصویری در حمایت از کمپین 2024 خود منتشر کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها