کد خبر: 339823
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۰ ۱۶:۲۲:۰۱
| |

علی دایی، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال:

رونالدو در 36 سالگی خیلی آماده است/ زیاد به فوتبال فکر نمی‌کنم

علی دایی، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان، شکسته شدن رکوردش توسط کریستیانو رونالدو را اتفاقی محتمل دانست.

رونالدو در 36 سالگی خیلی آماده است/ زیاد به فوتبال فکر نمی‌کنم
کد خبر: 339823
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۰ ۱۶:۲۲:۰۱

اعتمادآنلاین| علی دایی، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان، در واکنش به شایعاتی که در مورد حضورش در تیم ملی فوتبال آذربایجان شنیده می‌شود، اظهار داشت: مدتی پیش بحث‌هایی مطرح شده بود، اما این موضوع در حال حاضر چندان جدی نیست.

وی درباره پیروزی 2 بر صفر تیم ملی کشورمان برابر هنگ‌کنگ تصریح کرد: من برای شرکت در مراسم سوگواری امام حسین (ع) در اردبیل بودم و بازی را ندیدم. البته اینکه تیم ملی در رقابت‌های رسمی و بازی‌های دوستانه پیروز شود، اتفاق خوبی است و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که کدام تیم‌ها در لیگ برتر مدعی قهرمانی هستند، خاطرنشان کرد: من بازی‌ها را ندیدم که بخشی از آن به خاطر مشغله کاری است. به همین دلیل نمی‌توانم در این باره اظهارنظر کنم.

دایی درباره دوری‌اش از فوتبال و اینکه بسیاری از فوتبالدوستان منتظرند که این مربی دوباره در یک تیم فعالیت کند، عنوان کرد: خدا را شکر من به این شرایط عادت کرده‌ام و زیاد به فوتبال فکر نمی‌کنم.

بهترین گلزن جهان در رده ملی در مورد درخشش کریستیانو رونالدو در بازی با لیتوانی و اینکه مهاجم تیم ملی پرتغال 16 گل برای رسیدن به رکوردش فاصله دارد، به تسنیم گفت: در فوتبال رکوردها برای شکسته شدن است و در سال‌های گذشته هم بسیاری از رکوردها جابه‌جا شده‌اند. ممکن است رونالدو رکورد مرا بشکند یا اینکه اتفاق دیگری رخ دهد. این بازیکن در سن 36 سالگی خیلی آماده است و یک فوتبالیست حرفه‌ای و توانمند محسوب می‌شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها