کد خبر: 339843
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۰ ۱۷:۳۰:۱۱
| |

رابطه ارزشمند الکسا و خرید رپورتاژ آگهی

به باور بسیار از کارشناسان سئو و بازاریابی شاید رتبه یک سایت در الکسا فاکتور تعیین‌کننده‌ای در میزان اعتبار آن نباشد اما الکسا ابزاری است که می‌تواند شما را در انتخاب یک رسانه برای سفارش و خرید رپورتاژ آگهی یاری دهد.

رابطه ارزشمند الکسا و خرید رپورتاژ آگهی
کد خبر: 339843
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۰ ۱۷:۳۰:۱۱

اعتمادآنلاین| اطلاعات یک وب‌سایت در الکسا می‌تواند به‌صورت حدودی به شما نشان دهد که آن وب‌سایت تا چه میزان مطرح است و شما می‌تواند با استفاده از آن گزینه‌های مورد نظرتان را با یکدیگر بررسی و مقایسه کنید و نتیجه مورد قبول را به دست آورید.

برای کسب اطلاعات الکسا کافی است وارد سایت www.alexa.com/siteinfo شوید و آدرس سایت مورد نظر را وارد کنید. با این کار اطلاعاتی برای شما به نمایش درمی‌آید که به ترتیب به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

اولین چیزی که در این اطلاعات حائز اهمیت است، رتبه وب‌سایت در ایران است که نشان‌دهنده میزان بازدید آن توسط کاربران در موقعیت جغرافیایی ایران است. هر چقدر این عدد پایین‌تر باشد، نشان می‌دهد که سایت مورد نظر مطرح‌تر است و دارای بازدیدکنندگان بیشتری است.

اگر در صفحه کمی پایین‌تر بیایید اطلاعات دیگری نیز برایتان به نمایش درمی‌آید. وارد بخش Search Analytics شوید تا اطلاعات کاربردی را به دست بیاورید. در این بخش می‌توانید کلیدواژه‌هایی که کاربران با جستجو در گوگل به سایت مورد نظر ارجاع داده‌ شده‌اند را ببینید و دریابید که کاربران این وب‌سایت چقدر با کسب‌وکار شما در ارتباط هستند.

در بخش Traffic Search می‌توانید به‌صورت حدودی ببینید که چه میزان از کاربران وب‌سایت از طریق جستجوی در گوگل به آن وارد می‌شوند. هرچقدر این درصد بالاتر باشد نشان می‌دهد که وب‌سایت بیشتر مورد اعتماد گوگل است و این غول جستجوی اینترنتی آن را به کاربران بیشتری پیشنهاد می‌دهد. همان‌طور که می‌دانید یکی از فاکتورهای تأثیرگذار در انتشار رپورتاژ آگهی برای کسب‌وکار شما، قدرت بک لینک‌هایی است که از سایت ناشر به وب‌سایت شما ارجاع داده می‌شود. هرچقدر این بک لینک‌ها از اعتبار و قدرت بالاتری برخوردار باشند، کاربران بیشتری به وب‌سایت شما هدایت می‌شوند و نرخ تبدیل آن‌ها به مشتریان واقعی نیز بیشتر خواهد بود. ازاین‌رو، باید همواره گزینه‌های تعیین اعتبار یک وب‌سایت را برای انتخاب آن به‌عنوان سایت پذیرنده رپورتاژ آگهی در نظر بگیرید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها