کد خبر: 339886
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۰ ۲۰:۴۸:۴۹
| |

علی دارابی، معاون سازمان صدا و سیما:

تولید برنامه‌های مشترک رادیویی با کشورهای همسایه تقویت شود

علی دارابی، معاون امور استان‌های رسانه ملی، گفت: ارتقای تولید و افزایش همکاری با کشورهای همسایه برای برنامه سازی در حوزه صدا ضرورت دارد.

تولید برنامه‌های مشترک رادیویی با کشورهای همسایه تقویت شود
کد خبر: 339886
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۰ ۲۰:۴۸:۴۹

اعتمادآنلاین| علی دارابی، عصر چهارشنبه در ستاد شورای مدیران صدا و سیمای استان اردبیل عنوان کرد: توجه به افزایش تولید برنامه‌های مشترک رادیویی با کشورهای همجوار ضرورت داشته تا در محتواسازی برنامه‌های فاخر و مورد تاکید این بخش به موفقیت دست یافت.

وی با اشاره به ضرورت برنامه محوری و برندسازی مناسب در حوزه صدا، افزود: ارتقای کیفیت تولیدات رسانه‌ها ارتباط مستقیمی با افزایش مخاطب و تاثیرگذاری پیام‌های انتقال داده شده خواهد داشت.

معاون امور استان‌های رسانه ملی یادآور شد: استان اردبیل به عنوان میزبان بیست و سومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های رسانه ملی معرفی شده و مطمئنا با توجه به قابلیت‌های موجود در منطقه میزبانی مطلوبی از این استان شاهد خواهیم بود.

دارابی ادامه داد: با وجود اینکه جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها در تابستان سال 99 آغاز خواهد شد، اما باید از هم اکنون تمهیدات لازم برای برگزاری مناسب این برنامه مهم انجام پذیرد.

وی با بیان اینکه شاه اسماعیل صفوی از مفاخر کشور بوده و نقش مهمی در احیای اسلام داشته است، افزود: تولید سریال این چهره فاخر یکی از مهمترین برنامه‌های رسانه ملی است.

معاون امور استان‌های رسانه ملی بر ضرورت افزایش مشارکت‌ها برای تولید مناسب سریال شاه اسماعیل صفوی تاکید کرد و ادامه داد: برای تصویرسازی مناسب این مجموعه ارزشمند باید از تمامی ظرفیت‌های موجود بهره برد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها