کد خبر: 339920
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۱ ۰۹:۵۷:۰۰
| |

مطهری، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

باید در سینما موضوعات مبتلا به جامعه مطرح شود/ باید از طریق سینما در جهت رساندن پیام انقلاب گام برداشت

علی مطهری، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، گفت: سینمای ایران بعد از انقلاب رشد چشمگیری داشته بنابراین باید در جهت رساندن پیام انقلاب اسلامی به دنیا از طریق سینما تلاش کرد.

باید در سینما موضوعات مبتلا به جامعه مطرح شود/ باید از طریق سینما در جهت رساندن پیام انقلاب گام برداشت
کد خبر: 339920
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۱ ۰۹:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ علی مطهری، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به روز سینما گفت: سینما ابزاری بسیار قوی برای پیام رسانی است و باید از این ابزار استفاده شود. گاهی تاثیر یک فیلم سینمایی بیشتر از چندین کتاب است بنابراین باید از این ابزار به درستی استفاده شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: باید در سینما موضوعات مبتلا به جامعه مطرح شود به عنوان مثال باید موضوعی در فیلم‌های سینمایی مطرح شود که فراگیری آن به گونه‌ای باشد که بیش از 50 درصد مشکلات مردم را شامل شود. گاهی سوژه‌هایی انتخاب می‌شود که مشکل 5 درصد مردم است و خیلی موثر نیست؛ باید از سینما به بهترین نحو استفاده شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مقایسه سینمای ایران و جهان با بیان اینکه سینمای ایران بعد از انقلاب پیشرفت بسیار خوبی داشته، تصریح کرد: در حال حاضر در دنیا فیلم‌های ایرانی مشهور است و مشتری نیز دارد و باید تلاش شود تا در جهت رساندن پیام انقلاب اسلامی به دنیا گام برداشته شود.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها