کد خبر: 339958
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۱ ۱۱:۲۰:۰۰
| |

بروجردی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

حذف بولتون نشانه شکست سیاست‌های یکجانبه‌گرایانه آمریکاست/ سیاست زورگویانه آمریکا راه به جایی نمی برد/ تغییر بولتون درس عبرتی برای ترامپ باشد

علاء الدین بروجردی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برکناری بولتون نشانه واضح شکست سیاست تندروی ترامپ در قبال جمهوری اسلامی ایران و درس عبرتی برای ترامپ است که بداند سیاست زورگویانه راه به جایی نمی برد.

حذف بولتون نشانه شکست سیاست‌های یکجانبه‌گرایانه آمریکاست/ سیاست زورگویانه آمریکا راه به جایی نمی برد/ تغییر بولتون درس عبرتی برای ترامپ باشد
کد خبر: 339958
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۱ ۱۱:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ علاء الدین بروجردی، عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برکناری مشاور امنیت ملی کاخ سفید را نشانه شکست سیاست‌های جنگ‌طلبانه کاخ سفید دانست و گفت: تیم ضد ایرانی دولت ترامپ از ابتدا موضعی کاملا دو سویه در قبال مسائل داشته‌اند. به طوری که از یک طرف از رژیم صهیونیستی تبعیت می‌کردند و از طرف دیگر تقابل با جمهوری اسلامی ایران را در پیش گرفته بودند.

وی با بیان این که خروجی سیاست تیم ضد ایرانی کاخ سفید شکست‌های متعدد سیاسی و حتی نظامی آمریکا در منطقه بوده است، گفت: حذف بولتون و شکست سیاست ضد ایرانی کاخ سفید نشان می دهد که تندروهای آمریکا و ترامپ راه به جایی نخواهند برد به همین دلیل این برکناری را باید به فال نیک گرفت.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی برکناری بولتون را به معنای تغییر ملموس سیاست های ترامپ در قبال جمهوری اسلامی ایران ارزیابی کرد و گفت: این برکناری همچنین نشان می‌دهد که سیاست‌های زورگویانه و جنگ طلبانه ترامپ به ویژه در ارتباط با جمهوری اسلامی ایران جواب نخواهد داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ایران کشوری قدرتمند در منطقه است و در مقابل زورگویی‌ها کوتاه نخواهد آمد و در منطقه پیرامونی خود نیز هوشمندانه با سیاست‌های ظالمانه مقابله می‌کند.

بروجردی ابراز امیدواری کرد: تغییری که در برکناری مشاور امنیت ملی کاخ سفید ایجاد شده، درس عبرتی باشد برای ترامپ که بداند با چه زبانی با جمهوری اسلامی ایران سخن بگوید.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها