کد خبر: 339974
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۱ ۱۲:۲۲:۰۰
| |

ذبیح الله خداییان، معاون قوه قضاییه:

مبارزه با دانه درشت‌ها و مفاسد اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضایی است

ذبیح الله خداییان، معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، گفت: مبارزه با دانه درشت ها و مفاسد اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضایی کشور است که سبب امیدواری و خوشحالی مردم شده است.

مبارزه با دانه درشت‌ها و مفاسد اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
کد خبر: 339974
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۱ ۱۲:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ذبیح الله خداییان، معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، در جلسه شورای قضایی استان لرستان با تسلیت ایام محرم گفت: آقای رزم فردی ولایی، متعهد و متخصص است که در طی مدت خدمت خود بر اصول و اعتقادات خود پایبند بوده و از توانایی‌های بسیاری برخوردار است که در آینده منشأ تحول و پیشرفت دستگاه قضایی در استان خواهد شد.


خداییان در ادامه به محورهای طرح تحول در دستگاه قضا اشاره کرد و گفت: تسریع در رسیدگی‌ها توام با کیفیت و دقت و نیز اجرای احکام آنها از اولویت‌های دستگاه قضایی است.

معاون قوه قضاییه در ادامه با بیان اینکه تسریع در اجرای احکام خود عامل بازدارنده است، افزود: تکریم ارباب رجوع باید سر لوحه کارکنان بنده و برخورد با مراجعین باید توام با احترام و تکریم باشد.

خداییان به تکریم همکاران قضایی تاکید کرد و گفت: مبارزه با فساد بویژه در دستگاه قضا و مبارزه با دانه درشت ها و مفاسد اقتصادی از اولویتهای دستگاه قضایی کشور است که سبب امیدواری و خوشحالی مردم شده است.

وی با بیان اینکه ارتقای امنیت بسیار مهم است که باید برای آن برنامه داشت و بانک اطلاعاتی محکومین و مجرمین را رصد و بروزرسانی کرد، تصریح کرد: شناسایی مجرمان و قاچاقچیان می‌تواند تاثیر بسزایی در جلوگیری از جرایم و ارتقای امنیت داشته باشد.

خداییان با تاکید بر اینکه تمام دستگاه‌ها در راستای مبارزه با جرم و پیشگیری از آن باید پای کار باشند، عنوان کرد: کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها از دیگر برنامه های دستگاه قضا است و زندان ها باید جای کسانی باشد که اگر بیرون باشند جامعه را تبدیل به زندان می کنند.

وی با بیان اینکه دستگاه قضا در استان باید به اقتصاد مقاومتی کمک کند، بیان کرد: کمک به اقتصاد مقاومتی از دیگر اولویت‌های قوه قضاییه و بویژه دستگاه قضا در استان بوده چرا که این استان از جمله استان‌های با جمعیت بیکاری بالا در کشور است و باید در رفع این مشکل و کمک به چرخ اقتصاد در استان گام‌های مهمی و مفیدی برداشته شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها