کد خبر: 339982
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۱ ۱۲:۴۳:۰۰
| |

دهقانی فیروزآبادی، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس:

توسعه صادرات راهکاری برای رونق تولید است/ شرایط اقتصادی دولت مثل گذشته نیست

کمال دهقانی فیروزآبادی، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس، گفت: توجه به توسعه صادرات از جمله راهکارهای رونق تولید و تأمین اعتبار لازم برای توسعه پایدار است.

توسعه صادرات راهکاری برای رونق تولید است/ شرایط اقتصادی دولت مثل گذشته نیست
کد خبر: 339982
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۱ ۱۲:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| کمال دهقانی فیروزآبادی، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس، در نهمین ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان که با حضور وزیر نیرو و جمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با بیان این‌که در سال‌های گذشته مدیران دستگاه‌های اجرایی تلاش‌های زیادی برای ایجاد و تقویت زیرساخت‌های توسعه‌ای انجام دادند، اظهار کرد: متأسفانه امروز شرایط اقتصادی دولت مثل گذشته نیست، به همین دلیل توسعه کشور در حوزه‌های مختلف به تدوین برنامه‌های راهبردی موثر نیاز دارد.

وی رفع موانع و چالش‌های اقتصاد مقاومتی از جمله اولویت‌های جدی مسئولان و مدیران اجرایی قرار گرفته است، افزود: توجه به توسعه صادرات از جمله راهکارهای رونق تولید و تأمین اعتبار لازم برای توسعه پایدار است.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، گفت: استان یزد در حال حاضر بهترین شرایط برای تبدیل شدن به پایلوت اجرای طرح نیروگاه‌های خورشیدی در کشور را دارد.

دهقانی تلاش‌های وزارت نیرو برای آبرسانی به روستاهای شهرستان تفت را از جمله خدمات حائز اهمیت این وزارتخانه در استان یزد دانست و خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌کنم استفاده از ظرفیت‌های مردمی و زیست محیطی یزد برای توسعه اقتصادی کشور در دستور کار مسئولان و وزرای دولت قرار گیرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها