کد خبر: 339984
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۱ ۱۲:۴۷:۰۰
| |

مرادی، عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس:

معیار و الگوی خدمت باید شهیدان رجایی و باهنر باشند

احمد مرادی، عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، گفت: به طور حتم مدیران و خدمت‌گزاران گمنامی هستند که دیده نمی شوند، اما در مسیر عمران و آبادانی کشور همواره سخت و شبانه روزی تلاش می کنند.

معیار و الگوی خدمت باید شهیدان رجایی و باهنر باشند
کد خبر: 339984
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۱ ۱۲:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ احمد مرادی،عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس، صبح امروز در آیین پایانی بیست و دومین جشنواره شهید رجایی در استان هرمزگان، افزود: ارائه خدمات عمومی و ایجاد نظم و امنیت دو شاخص مهم وظیفه های دولت است.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با بیان اینکه اگر این دو وظیفه را سرلوحه خود قرار دهیم سبب رضایتمندی مردم می شود، اظهار کرد: همه مانده‌ایم که شهیدان رجایی و باهنر چه عملکردی داشتند که همچنان نامشان ماندگار است.

این نماینده مجلس دهم با بیان اینکه اگر مدیری راه این شهید را برای خدمت انتخاب کرد به طور حتم در جهت رسیدن به خواسته های مردم گام برداشته است، تصریح کرد: اگر مسیر این بزرگواران را ادامه دهیم توفیق بزرگی نصیب مان شده و معیار و الگوی مناسبی برای خدمت انتخاب کرده ایم.

وی ادامه داد: اگر خروجی این جشنواره این باشد که از امروز تمامی خدمت‌گزاران تمامی سعی و تلاش خود را معطوف به قرارگیری در دسته مدیران خوب بگذارند، به طور حتم شاهد توسعه و افزایش رضایتمندی جامعه خواهیم بود.

مرادی تاکید کرد: به طور حتم مدیران و خدمتگزاران گمنامی هستند که دیده نمی شوند اما در مسیر عمران و آبادانی کشور همواره سخت و شبانه روزی تلاش می کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها