علیرضا محجوب، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی:

برخی نمایندگان بر طرح مجدد ممنوعیت کاندیداتوری 3 دوره متوالی در انتخابات اصرار دارند

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: برخی نمایندگان بر مطرح شدن دوباره طرح ممنوعیت کاندیداتوری نمایندگانی که 3 دوره در انتخابات مجلس حضور داشته‌اند، اصرار دارند.

برخی نمایندگان بر طرح مجدد ممنوعیت کاندیداتوری 3 دوره متوالی در انتخابات اصرار دارند
کد خبر: 340157
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۲ ۱۰:۱۴:۲۳

اعتمادآنلاین| علیرضا محجوب، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس، بیان کرد: طرح ممنوعیت کاندیداتوری نمایندگانی که 3 دوره متوالی در مجلس حضور داشته اند، با پیشنهاد یکی از نمایندگان در صحن مطرح شد و علیرغم اینکه مصوبه قبلی مجلس رد شده است، دوباره احتمال مطرح شدن این پیشنهاد از سوی موافقان این موضوع در صحن وجود دارد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تا زمانی که سرانجام طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات به اتمام نرسیده باشد احتمال مطرح شدن ممنوعیت کاندیداتوری نمایندگانی که 3 دوره متوالی در مجلس حضور داشته اند، وجود دارد.

وی افزود: نمایندگانی این ممنوعیت را در صحن مطرح کردند که خود مشمول این محدودیت و ممنوعیت می‌شدند، زیرا بیش از 3 دوره در مجلس حضور داشتند.

محجوب ادامه داد: امیری خامکانی که این موضوع را پیشنهاد داد، هم شانس رای آوردن دارد هم اینکه مشمول این محدودیت می‌شود، لذا چنین موضوعی را مطرح کرد و مورد موافقت نمایندگان قرار گرفت اما از سوی شورای نگهبان تایید نشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: این نمایندگان هنوز اصرار دارند که چنین طرحی تصویب شود اما اگر این طرح به صحن نیاید، چنین محدودیتی نیز اعمال نمی‌شود.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها