کد خبر: 340170
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۲ ۱۰:۲۷:۴۷
| |

مربی پرتاب چکش:

شاگردان دخترم قوی‌تر از پسران هستند و رکوردهای خوبی دارند/ برای رسیدن به المپیک امکانات اولیه نداریم

مربی پرتاب چکش گفت: وقتی ورزشکارانم امکانات اولیه را ندارند، چگونه می‌توانند مدال آوری داشته باشند یا حتی رکورد ورودی المپیک را بزنند.

شاگردان دخترم قوی‌تر از پسران هستند و رکوردهای خوبی دارند/ برای رسیدن به المپیک امکانات اولیه نداریم
کد خبر: 340170
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۲ ۱۰:۲۷:۴۷

اعتمادآنلاین| ‌ «جمشید بختیاری» اظهار داشت: سه نفر از شاگردانم عناوین خوبی را در آسیا بدست آوردند. ریحانه آرانی مدال برنز قهرمانی جوانان آسیا، زهرا عرب رستمی چهارم قهرمانی نوجوانان آسیا و ارسلان قشقایی مدال طلای قهرمانی نوجوانان آسیا را بدست آورده اند.

وی افزود: شاگردان دخترم قوی‌تر از پسران هستند و رکوردهای خوبی دارند. آرانی رکورددار بزرگسالان و جوانان است و رستمی در نوجوانان رکورد دارد.

مربی پرتاب چکش درخصوص استعدادیابی در این ماده عنوان کرد: در مدارس مختلف به استعدادیابی می پردازم و این امر تاکنون روند خوبی را طی کرده است. یکی از استعدادها بیتا فکری است که در المپیاد استعدادیابی قهرمان کشوری در گلستان مقام اول را از آن خود کرد.

وی ادامه داد: به مدت 2 سال است که با این ورزشکار تمرین می کنم و وی می تواند به راحتی در 50 متر چکش بزند. فکری از امیدهای آسیا برای مدال آوری است اما باید حمایت های همه جانبه ای برای پشتیبانی از این ورزشکار انجام شود که متاسفانه وجود ندارد.

رییس هیات دو و میدانی ورامین با اشاره به نبود امکانات و زمین تمرین مناسب، یادآور شد: فدراسیون تا میزانی کمک کرده اما ورزشکارانم در یک زمین خاکی نامناسب تمرین می کنند. آنها قدرت تامین پروتئین برای خود، کفش و وسایل ورزشی مناسب را ندارند. چکش های همه ورزشکارانم بسیار کهنه و خراب شده و دیگر قابل استفاده نیست.

وی افزود: وقتی ورزشکارانم چنین وضعیتی دارند، چگونه می توانند مدال آوری داشته باشند یا حتی رکورد ورودی المپیک را بزنند. ما حامی مالی نداریم و برای رسیدن به المپیک باید امکانات اولیه ورزشکارانم تامین شود. چندین بار به شهرداری برای تهیه لوازم ورزشی نامه می زنم و آنها به ندرت پاسخ می دهند تا تجهیزاتی برای هیات بفرستند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها