کد خبر: 340266
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۲ ۱۲:۴۲:۰۰
| |

انصاری‌فرد:

کالدرون و بازیکنان تا به حال یک ریال هم دریافتی نداشته‌اند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تاکنون گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس و بازیکنان این تیم، یک ریال هم دریافت نکرده‌اند.

کالدرون و بازیکنان تا به حال یک ریال هم دریافتی نداشته‌اند
کد خبر: 340266
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۲ ۱۲:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمدحسن انصاری فرد درباره آخرین وضعیت خصوصی سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و تاکید وزیر ورزش و جوانان مبنی بر انجام فرایند خصوصی‌سازی تا پایان سال 98 اظهار کرد: روز اول که با وزیر ورزش صحبت کردیم بر خصوصی‌سازی این دو باشگاه خیلی اصرار داشت و من به عنوان یک عضو و هوادار پرسپولیس، تنها راه نجات پرسپولیس واستقلال را واگذاری این دو تیم به بخش خصوصی می‌دانم.

وی افزود: هر مدیری که وارد پرسپولیس می‌شود چون ردیف بودجه ندارد و منابع مالی مشخص نیست، مجبور است برای درآمدزایی به دنبال راه‌های مختلف برود. البته خصوصی کردن استقلال و پرسپولیس مشکلات خاص خود را دارد که باید این مسائل و مشکلات در نظر گرفته شود.

مدیرعامل پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرداخت طلب طلبکاران این تیم از جمله برانکو ایوانکوویچ گفت: از وقتی که مجوز حرفه‌ای را برای سال جاری دریافت کردیم، دوباره شکایت‌هایی مطرح شده و می‌شود که این شکایت‌ها خیلی زیاد است و باید مصالحه و مذاکره کنیم تا بتوانیم برای سال آینده نیز مجوز حرفه‌ای بگیریم و در همین مدت کنفدراسیون فوتبال آسیا، شکایت‌های جدیدی را ارسال کرده است.

انصاری‌فرد درباره پرداخت طلب برانکو نیز اضافه کرد: با مدیر برنامه‌های برانکو مذاکره و اعلام کردیم جای ما و برانکو در فیفا و شکایت نیست زیرا برای ما زحمت کشیده و باید در فضای صمیمانه مذاکره کنیم و آماده مذاکره نیز هستیم. به مدیر برنامه‌های برانکو گفته‌ایم هر جا را اعلام کنند اعم از ایران یا کشور دیگری، حاضر می‌شویم و مذاکره می‌کنیم تا بتوانیم مطالبات او را پرداخت کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد: طلبکاران زیادی داریم. باید وضعیت فعلی تیم را حفظ کنیم چون مربی و بازیکنان خوبی داریم و تا الان نیز هیچ پولی به بازیکنان و کادرفنی پرداخت نکردیم و پیش پرداخت را باید پرداخت کنیم. به آقای کالدرون و کادر فنی گفتیم هر تاریخی بگویند پیش پرداخت را می‌پردازیم. در حال دریافت مبلغی از اسپانسرها هستیم و در آینده نزدیک پیش پرداخت کادر فنی و بازیکنان پرداخت می‌شود.

وی همچنین درباره کالدرون نیز گفت: کالدرون فردی فوق العاده دلسوز، متعهد و با پشتکار است و تا کنون نیز یک ریال دریافتی نداشته و یکبار هم دراین باره صحبت نکرده است. نه تنها کالدرون بلکه سایر اعضای کادر فنی و بازیکنان نیز یک ریال دریافتی نداشته‌اند و یکبار هم راجع پول صحبت نکردند.

انصاری‌فرد همچنین درباره اینکه گفته می‌شود مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس بالاست، گفت: مبالغ بالاست و اشکالی هم ندارد و تلاش می‌کنیم به تعهدات باشگاه به بهترین نحو ممکن با قرارداهایی که با اسپانسرها می‌بندیم عمل کنیم. به هر حال مبالغ زیاد است و کاری هم نمی شود کرد و حق بازیکنان است.

مدیرعامل پرسپولیس درباره اهدای جام قهرمانی سوپرجام نیز گفت: ما دو جام سوپرجام طلب داریم که در رابطه با یکی از آنها فیفا 29 شهریور رأی خود را صادر می‌کند و درباره یک جام دیگر که هیچ شائبه‌ای ندارد، روز گذشته (پنجشنبه) با تاج رئیس فدراسیون فوتبال صحبت کردم تا طی مراسمی پیش از بازی با صنعت نفت در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما آقای تاج گفت در مقر فیفا در سوئیس به سر می‌برد و هنوز پاسخی نداده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها