برای شرکت در اجلاس سه جانبه سران ایران، روسیه و ترکیه:

رئیس‌جمهوری یکشنبه به آنکارا سفر می‌کند

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری گفت: آقای روحانی به دعوت رسمی رئیس‌جمهوری ترکیه، یکشنبه 24 شهریور ماه جاری به پایتخت این کشور سفر می‌کند.

رئیس‌جمهوری یکشنبه به آنکارا سفر می‌کند
کد خبر: 340292
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۲ ۱۳:۳۰:۰۸

اعتمادآنلاین| پرویز اسماعیلی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور از سفر آقای روحانی به آنکارا برای شرکت در اجلاس سه جانبه سران ایران، روسیه و ترکیه. خبر داد.

اوضمن اعلام این خبر، گفت: حسن روحانی برای حضور و سخنرانی در پنجمین دور اجلاس سه جانبه سران ایران، روسیه و ترکیه که روز دوشنبه 25 شهریور ماه و در ادامه رایزنی‌های سه کشور ضامن روند آستانه برای حل بحران سوریه برگزار خواهد شد، به آنکارا سفر می‌کند.


اسماعیلی افزود: علاوه بر مذاکرات روسای جمهوری اسلامی ایران، روسیه و ترکیه در قالب این اجلاس، طرفین برای ادامه و توسعه همکاری‌های سه جانبه در حوزه‌های مختلف اقتصادی و همچنین ارتباطات منطقه‌ای گفتگو خواهند کرد.


او گفت: رئیس جمهور کشورمان همچنین در حاشیه اجلاس آنکارا، دیدار‌های جداگانه‌ای با روسای جمهوری فدراسیون روسیه و ترکیه خواهد داشت که در آن مهمترین مسائل فیمابین و روابط دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.


بنابراین گزارش آقای روحانی را در این سفر یک هیات بلندپایه سیاسی و اقتصادی همراهی خواهند کرد.رئیس جمهور شامگاه دوشنبه به تهران باز خواهد گشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها