کد خبر: 340328
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۲ ۱۴:۲۹:۴۳
| |

ولی‌الله نانواکناری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

کاهش تعهدات برجامی برای سر عقل آمدن آمریکا و اروپا است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: یکی از اهداف گام سوم کاهش تعهدات برجامی سر عقل آمدن آمریکا و اروپا برای اجرای توافق هسته‌ای است.

کاهش تعهدات برجامی برای سر عقل آمدن آمریکا و اروپا است
کد خبر: 340328
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۲ ۱۴:۲۹:۴۳

اعتمادآنلاین| ولی‌الله نانواکناری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرایی شده گام سوم کاهش تعهدات برجامی از سوی ایران، گفت: جمهوری اسلامی ایران با اجرای گام سوم پیامی به همه کسانی که به برجام عمل نکردند داشت، ما به دنیا این پیام را مخابره کردیم که در مقابل بی توجهی به برجام ایران مرحله به مرحله به سوی پیشرفت هسته ای می رود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: ایران با انجام اقدامات کاهشی به دنبال آن است که آمریکا و اروپا سر عقل بیایند تا بر اساس برجام مذاکره ای شکل بگیرند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس دهم شورای اسلامی اظهار داشت: با این حال اگر غربی ها بر اساس خوی استکباری خود مسیر برجام را طی کنند، نظام جمهوری اسلامی ایران نیز اقداماتی که به صلاح مملکت باشد را مرحله به مرحله دنبال می کند تا از امکانات انرژی اتمی بهره مند شویم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به ادامه دار بودن بازرسی آژانس بین المللی انرژی هسته ای از فعالیت های اتمی ایران، بیان داشت: از آنجایی که ایران همچنان به معاهده NPT متعهد است، این بازرسی ها ادامه پبدا خواهد کرد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: با این حال اگر لجاجت کشورهای غربی در اجرای برجام ادامه پیدا کند، ایران با قاطعیت برخورد و درس خوبی به غربی ها خواهد داد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها