کد خبر: 340445
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۳ ۰۸:۴۸:۰۲
| |

سرپرست سابق آموزش و پرورش:

انسجام درونی نظام آموزش و پرورش دچار خدشه نشود

سرپرست سابق آموزش و پرورش گفت: در طول این سه ماه تلاش کردیم فرصت برنامه‌ریزی برای شروع مهر را از دست ندادیم، آرامش درونی آموزش و پرورش به هم نخورد، انسجام درونی آموزش و پرورش دچار خدشه نشود.

انسجام درونی نظام آموزش و پرورش دچار خدشه نشود
کد خبر: 340445
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۳ ۰۸:۴۸:۰۲

اعتمادآنلاین| ‌ سید جواد حسینی سرپرست سابق آموزش و پرورش در جلسه تکریم و معارفه وزیر جدید آموزش و پرورش که صبح امروز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، گفت: در طول این سه ماه سرپرستی که زیاد هم نبود، تلاش کردیم فرصت برنامه ریزی برای شروع مهر و سال تحصیلی جدید را از دست ندهیم و مهر پرشکوهی داشته باشیم. آرامش درونی آموزش و پرورش به هم نخورد. انسجام درونی و فرهنگ نظام آموزش و پرورش دچار خدشه نشود.

وی ادامه داد: ایجاد نشاط و امید را در این مدت کوتاه در نظام آموزش و پرورش، هوشمندسازی مدارس، فزایش حقوق دانشجو معلمان، ساماندهی نیروی انسانی، تلاش در راستای سهیم شدن فرهنگیان در ارزش افزوده صندوق فرهنگیان، مقدمات ساخت باشگاه بازنشستگان در استان‌ها، مقدمات ساخت 31 مرکز اقامتی برای زائران حرم مطهر امام رضا، پایان مدارس خشتی و گلی، آماده سازی مدارس سیل‌ زده، رتبه‌بندی‌مدارس، تحقق اجرایی سازی میز سند تحول بنیادین را هدف گذاری کردیم‌.

سرپرست سابق آموزش و پرورش گفت: باید تلاش کنیم در نظام تعلیم و تربیت گفتمان آموزش پرورش را ترویج کنیم تا این گفتمان به گفتمان برتر تبدیل شود. باید تلاش کنیم استقلال آموزش و پرورش حفظ شود، همچنین باید تلاش‌شود لشکر اقتصادی بزرگ اما نهفته و بالقوه نظام تعلیم و تربیت را بیدار کنیم تا شاهد ارتقای این نظام باشیم و مشارکت درون و برون سازمانی را افزایش دهیم تا از نظام به شدت متمرکز آموزش و پرورش تمرکز زدایی کنیم.

وی بیان کرد: نهاد اصلی تحول در جامعه آموزش و پرورش است و مدرسه سازمان اصلی تحول در جامعه است، کارگزاران فکور اصلی در جامعه معلمان هستند و آنچه در فردای مدارس می گذرد از امروز این نهاد می‌گذرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها